Musisz wprowadzić co najmniej 3 znaki

Chcesz sprzedać swój strona główna na Waa2? Publikacja jest darmowa!

Sprzedaj teraz!

do wynajęcia powierzchnia biurowa dla 1 2 osób na wynajem

1.014 znaleziono

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Świętokrzyska

Biura i lokale

Do wynajęcia: umeblowane biuro dla 4-6 osób na warszawskim Śródmieściu, poleca Property Office (tel. , mail: @ ------------------------------------------...

Warszawa
10.000 zł

18 m²

Widok szczegółowy

Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, Domaniewska

Biura i lokale

Do wynajęcia: umeblowane biuro dla 4-5 osób na warszawskim Mokotowie, poleca Property Office (tel. , mail: @ ------------------------------------------...

Warszawa
6.660 zł

21 m²

Widok szczegółowy

Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, Domaniewska

Biura i lokale

Do wynajęcia: umeblowane biuro dla 8 osób na warszawskim Mokotowie, poleca Property Office (tel. , mail: @ ------------------------------------------...

Warszawa
15.200 zł

32 m²

Widok szczegółowy

Lokal użytkowy Warszawa Włochy, Łopuszańska

Biura i lokale

Do wynajęcia: lokal biurowy o pow. 61,60 m2 na warszawskich Włochach, poleca Property Office (tel. , mail: @ ------------------------------------------...

Warszawa
€ 924

61 m²

Widok szczegółowy

Biurowiec,recepcja,parking ,dostęp24h,ochrona .

Biura i lokale

Osoba prowadząca Rafał . W przypadku tej oferty Poszukujący nie płaci prowizji . Do wynajęcia profesjonalna powierzchnia biurowa...

Warszawa
3.045 zł

27 m²

Widok szczegółowy

Pokoje z magazynkiem ,dostęp24h,ochrona,recepcja.

Biura i lokale

Osoba prowadząca Rafał . Przy tej ofercie Poszukujący nie płaci prowizji . Do wynajęcia profesjonalna powierzchnia biurowa ok .73 m 2 z małym magazynkiem ,w komercyjnym biurowcu na Wilanowie .(poza zakorkowanym Miasteczkiem Wilanów ) Profesjonalne biuro ,obiekt dobrze zarządzany , pełna infrastruktura biurowa ,sala konferencyjna . Lokalizacja na starym Wilanowie w rejonie ulicy Nałęczowskiej , w otoczeniu niskiej zabudowy z dużą ilością zieleni . Dojazd samochodem do Dworca Centralnego oraz do Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina zajmuje ok. 15 minut . Blisko przystanek autobusowy , sklep sieciowy , restauracja i siłownia . Obiekt na terenie ogrodzonym z całodobową ochroną i monitoringiem . Dostęp do lokalu bez ograniczeń , 7 dni w tygodniu ,24 h. Bez ograniczeń dni wolnych od pracy . Swoboda parkowania w okolicy , z możliwością wykupienia miejsca dedykowanego . Ochrona ,monitoring , kontrola dostępu - system kart magnetycznych , domofony wjazd na parking ze szlabanem . W budynku recepcja z poczekalnią (całodobowa ) i możliwość wynajmu sali konferencyjnych na godziny . Lokal na 3 piętrze , budynek z nowoczesną windą osobową . Dwa pokoje ; o pow. 29 m 2 oraz 45 m 2 , ustawne w kształcie prostokąta z wydzielonym zamykanym , małym pomieszczeniem (schowkiem ) Standard lokalu ; światłowód , nowa lub wyprana wykładzina dywanowa , ściany malowane kolor biały ,klimatyzacja z regulacją temperatury , oświetlenie rastrowe , instalacja elektryczna , teleinformatyczna , przeciwpożarowa ,podwójne zasilanie , ups . Łącza światłowodowe , kilku operatorów .Wysokie pomieszczenia ze skosami i z dużymi oknami – uchylnymi . Zaplecze socjalne w zabudowie kuchennej oraz toaleta w części wspólnej . Meble kuchenne w zabudowie ze sprzętem AGD ( ekspres do kawy , lodówka , zmywarka ,kuchenka mikrofalowa, czajnik ) Budynek ma dostęp do własnego ujęcia wody źródlanej dla Najemców . Do dyspozycji Najemców prysznic dla rowerzystów . Udogodnienia dla niepełnosprawnych. (podjazd ,winda ) Strefa relaksu dla Najemców w części wspólnej . Miejsce postojowe do wynajęcia na parking ze szlabanem przy obiekcie . Dobre możliwość parkowania przy budynku jak i w okolicy . Podjazd dla Kurierów , paczkomat firmy InPost . Czynsz najmu 6297,00 zł netto plus opłata za energię elektryczną ryczałt 8,50 zł /m2 netto . W cenę wliczone ogrzewanie miejskie . Miejsca parkingowe dedykowane na parkingu przy wejściu do budynku 380 zł/netto/miesięcznie za samochód Sala konferencyjna (w pełni wyposażona, dla 10 osób, aneks kuchenny, 3 toalety): 70 zł /h netto . Wymagana kaucja . Osoba prowadząca Rafał . Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego Świadectwo charakterystyki energetycznej - zapotrzebowanie na energię: EU - użytkową (kWh/m2*rok): 30.81; EK - końcową (kWh/m2*rok): 40.81; EP - nieodnawialną energię pierwotną (kWh/m2*rok): 44.87; EC02 - Wielkość emisji CO2 (t C02/m2*rok): 0.01; UOZE - Udział odnawialnych źródeł energii w zapotrzebowaniu na energię końcową [%]: 0.00;

Warszawa
6.297 zł

72 m²

Widok szczegółowy

Pokój w biurowcu,dostęp 24 h,parking,ochrona.

Biura i lokale

Osoba prowadząca Rafał Przy tej ofercie Poszukujący nie płaci prowizji . Do wynajęcia profesjonalna powierzchnia biurowa ok 28 m 2 w komercyjnym i kameralnym  obiekcie na Wilanowie . (poza Miasteczkiem Wilanów) Profesjonalne biuro , obiekt dobrze zarządzany ,pełna infrastruktura biurowa . Lokalizacja na  Wilanowie w rejonie ulicy Nałęczowskiej , w otoczeniu niskiej zabudowy z dużą ilością zieleni . Dojazd samochodem do Dworca Centralnego oraz do Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina zajmuje ok. 15 minut . Blisko przystanek autobusowy , sklep sieciowy , restauracja  i  usługi . Obiekt na terenie ogrodzonym z całodobową ochroną i monitoringiem . Dostęp do lokalu bez ograniczeń , 7 dni w tygodniu , 24h. W dni ustawowo wolne od pracy również . Swoboda parkowania w okolicy , z możliwością wykupienia miejsca dedykowanego na parking ze szlabanem . Ochrona ,monitoring , kontrola dostępu .System kart magnetycznych , szlaban, domofon . W budynku recepcja  (całodobowa ) z umeblowaną poczekalnią  i możliwość wynajmu sal konferencyjnych na godziny . Lokal na 3 piętrze , budynek z nowoczesną windą osobową . Pokój ustawny w kształcie prostokąta .Lokal ze  świetnym światłem  dziennym , ściana w skosie . Przeszklone ścianki działowe . Standard lokalu ; światłowód , nowa/ wyprana wykładzina dywanowa , ściany malowane na biało ,klimatyzacja z regulacją temperatury  , oświetlenie rastrowe i punktowe  , instalacja elektryczna , teleinformatyczna ,przeciwpożarowa , podwójne zasilanie , ups . Łącza internetowe , kilku operatorów . ( umowę zawiera bezpośrednio Najemca ) Pomieszczenie wysokie ze skosem i z dużymi oknami –  uchylnymi . Zaplecze socjalne w zabudowie kuchennej ze sprzętem AGD oraz toaleta w części wspólnej . Kuchnia umeblowana i wyposażona (zmywarka , lodówka, kuchenka , czajnik , mikrofalówka ) . Budynek ma dostęp do własnego  ujęcia wody źródlanej dla Najemców . Do dyspozycji Najemców prysznic dla rowerzystów. Udogodnienia dla niepełnosprawnych . (podjazd, łazienki , poręcze ) Strefa relaksu dla Najemców w części wspólnej . Parking przy budynku z możliwością wynajmu miejsca postojowego . Dobre możliwość parkowania przy obiekcie oraz w okolicy . Powierzchnie wspólne serwisowane . Podjazd dla kuriera , paczkomat firmy InPost  .Miejsce na rowery przy budynku . Czynsz najmu 2417,26 zł netto plus opłata za energię elektryczną ryczałt  8,50 zł /m 2 netto . Parking 380 zł/netto za samochód dla Najemców powierzchni biurowo - usługowych Internet światłowodowy w biurowcu płatny dodatkowo 65 zł/netto za 1 podłączenie na życzenie Najemców . Sala konferencyjna (w pełni wyposażona, dla 10 osób, aneks kuchenny, 3 toalety):  70 zł /h netto dla Najemców powierzchni biurowo  , dla pozostałych najemców: 75 zł /h  netto Cena zawiera opłaty za ogrzewanie . Osoba prowadząca Rafał . Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego . Świadectwo charakterystyki energetycznej - zapotrzebowanie na energię: EU - użytkową (kWh/m2*rok): 31.38; EK - końcową (kWh/m2*rok): 40.51; EP - nieodnawialną energię pierwotną (kWh/m2*rok): 44.87; EC02 - Wielkość emisji CO2 (t C02/m2*rok): 0.01; UOZE - Udział odnawialnych źródeł energii w zapotrzebowaniu na energię końcową [%]: 0.00;

Warszawa
2.417 zł 2.521 zł

28 m²

Widok szczegółowy

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Marszałkowska

Biura i lokale

Blisko stacji Metro Centrum --------------------------------- Do wynajęcia: klimatyzowany lokal biurowy o pow.167 m2 na 2 piętrze eleganckiej kameralnej kamienicy biurowej w Śródmieściu, w okolicach stacji Metro Centrum. poleca Property Office (tel. , mail: @ ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od 1 lutego 2025 r. Powierzchnia biurowa składa się z: - 6 oddzielnych gabinetów biurowych, -aneks kuchenny, Pomieszczenia są dobrze doświetlone światłem dziennym. Okna otwierane wychodzące na dziedziniec kamienicy oraz na ulicę. Wykładzina na podłodze w części biurowej, terakota w łazience. Lokal oddawany jest Najemcy po odświeżeniu. Całodobowy dostęp do lokalu. Winda osobowa w budynku Sala konferencyjna: Najemca ma dostęp do sali szkoleniowo-konferencyjnej, która pomieści do 6 osób. Sala wyposażona jest w stół, krzesła, fliper oraz bezprzewodowy dostęp do internetu. Odpłatność za 1 godzinę to 30 PLN netto. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 2672 EUR, -koszty eksploatacyjne: 5 EUR/m2 (835 EUR), -energia elektryczna Spersonalizową oferte najmu,klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni. Internet: -opcjonalnie -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem, -w budynku jest sieć światłowodowa firmy StarNet. Umowa: -czas określony: do ustalenia, -kaucja, Standard budynku: -okablowanie, -recepcja -ochrona budynku , -monitoring -podjazd dla niepełnosprawnych -BEZPŁATNA tabliczka z nazwą firmy przy wejściu -pomieszczenie socjalne (kuchenka) znajdują się w korytarzu. W budynku nie ma windy. Opis budynku: Oryginalna, niewielka kamienica z II połowy XIX wieku, zaadaptowana do potrzeb biurowych. Budynek oferuje ponad 1000 m2 powierzchni biurowej. W budynku nie ma windy. Zalety lokalizacji: Atrakcyjność usytuowania obiektu podnoszą liczne punkty handlowe, usługowe, gastronomiczne, banki oraz sąsiedztwo Galerii Centrum i Złotych Tarasów i obiekty kultury jak PKiN czy Teatr Muzyczny Roma. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Dołączone zdjęcia pokazują oferowany lokal. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 309593

Warszawa
€ 2.672

167 m²

Widok szczegółowy

Katowice, Śródmieście, Opolska 22

Komercyjne

Powierzchnia biurowa DOBRY STANDARD ! Oferta bezpośrednia. Opis przetłumaczony za pomocą Google Translator Do wynajęcia powierzchnia biurowa 69m2, 2 pomieszczenia, położona na 2 piętrze w budynku z windą., na każdym piętrze toalety. W budynku recepcja całodobowa. BEZPOŚREDNIO OD WŁAŚCICIELA Czynsz najmu 36zł/m2 + opłata eksploatacyjna+ media. Kompleks biurowy Opolska 22 mieszczący się w centrum Katowic, to zespół budynków zlokalizowanych u zbiegu ulic Opolskiej oraz Jana III Sobieskiego, oferujących około 20 500 metrów kwadratowych powierzchni biurowej do wynajęcia. Obiekt posiada trzy windy, własną centralę telefoniczną, światłowód oraz podwójne zasilanie w energię elektryczną. Powierzchnie biurowe są wyposażone w wysokim standardzie wykończenia z dedykowaną klimatyzacją, wykładziną, podwieszanymi sufitami oraz okablowaniem telefonicznym i komputerowym. Dodatkowo kompleks wyposażony jest w część konferencyjno-usługową, dysponującą 8 nowoczesnymi, klimatyzowanymi salami konferencyjno-szkoleniowymi. Zróżnicowane wielkościowo sale dają możliwość pomieszczenia od 15 do 180 uczestników. Warto podkreślić, iż biurowiec w całości jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Ponadto, na terenie samego kompleksu Opolska 22 oraz na terenie sąsiadującym istnieje 360 miejsc parkingowych, w tym trzy monitorowane parkingi. Oprócz miejsc parkingowych na terenie kompleksu, w jego bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się dodatkowych ok. 100 miejsc nieobjętych strefą płatnego parkowania. Budynek biurowy zlokalizowany jest w śródmieściu Katowic z bardzo dobrym dojazdem od strony Drogowej Trasy Średnicowej poprzez ulicę Grundmana, jak również ulicę Sokolską, a także z dogodnym połączeniem z autostradą A4. Biurowiec otoczony jest niską zabudową śródmieścia, w której ulokowano szereg usług uzupełniających jak: banki, sklepy itp. W pobliżu nieruchomości możliwym jest także znalezienie miejsca parkingowego zarówno na parkingu strzeżonym jak i niestrzeżonym. Dodatkowo, w odległości 15 minut drogi piechotą dostępne są połączenia komunikacji publicznej – 30 linii autobusowych oraz 5 linii tramwajowych. W ofercie posiadamy duży wybór lokali i powierzchni biurowych o zróżnicowanym metrażu , standardzie i lokalizacji. Zapraszam do kontaktu Edyta Sołtysik 697 540 444 Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów K.C.

Katowice - Katowice
2.484 zł

69 m²

2 Łaźienki

Widok szczegółowy

Szczecin, Al. Wyzwolenia

Komercyjne

Powierzchnia biurowa dla 1-2 osób Regus Hanza Tower Opis przetłumaczony...

Szczecin - Al. wyzwolenia
1.120 zł

50 m²

Widok szczegółowy

Warszawa, Ochota, Szczęśliwice, Al. Jerozolimskie

Komercyjne

Świetny punkt komunikacyjny Opis przetłumaczony za pomocą Google Translator Do wynajęcia biuro położone na 4 piętrze nowoczesnego...

Warszawa - Ochota
3.713 zł

297 m²

Widok szczegółowy

Warszawa, Ochota, Szczęśliwice, Al. Jerozolimskie

Komercyjne

Umeblowane biuro z magazynem Opis przetłumaczony za pomocą Google Translator Zapraszamy do wynajęcia przestronnej powierzchni o wielkości...

Warszawa - Ochota
18.750 zł

1500 m²

Widok szczegółowy

Parter,parking, dostęp24h,ochrona,cisza

Biura i lokale

Osoba prowadząca Rafał tel . Przy tej ofercie Poszukujący nie płaci prowizji . Do wynajęcia profesjonalna powierzchnia biurowa...

Warszawa
3.384 zł

29 m²

Widok szczegółowy

Pokój,biurowcu,parking,dostęp 24h,recepcja,cisza

Biura i lokale

Osoba prowadząca Rafał . Przy tej ofercie Poszukujący nie płaci prowizji . Do wynajęcia profesjonalna powierzchnia biurowa ok 45 m 2 w obiekcie komercyjnym na Wilanowie .(obiekt bez mieszkań, tylko firmy - lokalizacja poza Miasteczkiem Wilanów ) Reprezentacyjny obiekt w niskiej zabudowie 3 piętrowej w dobrym standardzie i zarządzaniu . Lokalizacja na starym Wilanowie w rejonie ulicy Nałęczowskiej , w otoczeniu niskiej zabudowy z dużą ilością zieleni . Dojazd samochodem do Dworca Centralnego oraz do Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina zajmuje ok. 15 minut . W bliskiej odległości przystanek autobusowy , sklep sieciowy , restauracja i siłownia . Kameralny obiekt na terenie ogrodzonym z całodobową ochroną i monitoringiem . Dostęp do lokalu bez ograniczeń , 7 dni w tygodniu , 24 h. Również w dni wolne ustawowo od pracy. Ochrona ,monitoring , kontrola dostępu, wjazd na parking ze szlabanem . Wejście w systemie kart magnetycznych , domofon . W budynku recepcja (całodobowa )z poczekalnią i możliwość wynajmu sali konferencyjnych na godziny . Lokal na 3 piętrze , budynek z nowoczesną windą osobową . Otwarta przestrzeń . Pokój ustawny , w kształcie kwadratu . Przeszklone ścianki działowe . Standard lokalu ; światłowód , nowa / wyprana wykładzina dywanowa , klimatyzacja z regulacją , oświetlenie rastrowe i punktowe , instalacja elektryczna , teleinformatyczna ,przeciwpożarowa , podwójne zasilanie , malowane ściany na kolor biały . Łącza internetowe , kilku operatorów . Umowa po stronie Najemcy . Wysokie pomieszczenia ze skosami oraz z dużymi oknami – uchylnymi . Zaplecze socjalne w zabudowie kuchennej oraz toaleta w części wspólnej . Kuchnia umeblowana ze sprzętem AGD ( zmywarka, kuchenka mikrofalowa, lodówka, czajnik ) Strefa relaksu dla Najemców w części wspólnej . Budynek ma dostęp do własnego ujęcia wody źródlanej dla Najemców . Do dyspozycji Najemców prysznic dla rowerzystów. Udogodnienia dla niepełnosprawnych . (podjazd , winda , toalety) Możliwość wynajmu miejsca postojowego na parkingu , dobre możliwości parkowania przy obiekcie i w okolicy . Podjazd dla Kuriera, paczkomat firmy In Post. Czynsz najmu 3879,74 zł netto plus opłata za energię elektryczną .( 8,50 zł netto / m 2 ) W cenę wliczone ogrzewanie miejskie . Miejsca parkingowe dedykowane na parking ze szlabanem , przy wejściu do budynku 380 zł/netto/miesięcznie za samochód osobowy Sala konferencyjna (w pełni wyposażona, dla 10 osób, aneks kuchenny, 3 toalety): 70 zł /h netto Wymagana kaucja . Osoba prowadząca Rafał . Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego . Świadectwo charakterystyki energetycznej - zapotrzebowanie na energię: EU - użytkową (kWh/m2*rok): 30.81; EK - końcową (kWh/m2*rok): 40.81; EP - nieodnawialną energię pierwotną (kWh/m2*rok): 44.87; EC02 - Wielkość emisji CO2 (t C02/m2*rok): 0.01; UOZE - Udział odnawialnych źródeł energii w zapotrzebowaniu na energię końcową [%]: 0.00;

Warszawa
3.879 zł 4.030 zł

49 m²

Widok szczegółowy

Gabinet ,recepcja.,parking ,dostęp 24h,cisza .

Biura i lokale

Osoba prowadząca Rafał . W przypadku tej oferty Poszukujący nie płaci prowizji . Do wynajęcia profesjonalna powierzchnia biurowa...

Warszawa
3.268 zł

28 m²

Widok szczegółowy

Magazyn 1 piętro , winda towarowa

Biura i lokale

Osoba prowadząca Rafał Przy tej ofercie Najemca nie płaci prowizji . Do wynajęcia powierzchnia magazynowo - biurowa...

Warszawa
7.665 zł 12.045 zł

219 m²

Widok szczegółowy

Biuro , swoboda parkowania , dostęp 24 h ,ochrona

Biura i lokale

Osoba prowadząca Rafał Przy tej ofercie Poszukujący nie płaci prowizji . Do wynajęcia profesjonalna powierzchnia biurowa ok 225 m 2 w kameralnym obiekcie komercyjnym na Wilanowie . Lokalizacja na starym Wilanowie w rejonie ulicy Nałęczowskiej , w otoczeniu niskiej zabudowy z dużą ilością zieleni . Blisko przystanek autobusowy , sklep sieciowy , restauracja i siłownia . Obiekt na terenie ogrodzonym z całodobową ochroną i monitoringiem . Dostęp do lokalu bez ograniczeń , 7 dni w tygodniu , 24 h. Swoboda parkowania w okolicy , z możliwością dodatkowo wykupienia miejsca dedykowanego . Ochrona ,monitoring , kontrola dostępu . W budynku recepcja (całodobowa ) i możliwość wynajmu sal konferencyjnych na godziny . Lokal na 3 piętrze , budynek z windą . Powierzchnia skład się z 6 pomieszczeń do pracy . ( 49,75 m 2 , 31 m 2 , 31 m 2 , 38,5 m 2 , 28 m 2 ,42 m 2 ) Pokoje ustawne , w kształcie kwadratu i prostokąta .Szklane ścianki , przesuwne drzwi . Standard lokalu ; światłowód , wykładzina dywanowa , klimatyzacja , oświetlenie rastrowe , instalacja elektryczna , teleinformatyczna ,przeciwpożarowa , podwójne zasilanie . Łącza internetowe z możliwością wyboru operatora . Wysokie pomieszczenia z dużymi oknami – uchylnymi . Zaplecze socjalne w zabudowie kuchennej oraz toaleta w części wspólnej . Do dyspozycji Najemców prysznic dla rowerzystów. Udogodnienia dla niepełnosprawnych . Sala konferencyjna , wyposażona dla 10 osób ,z kuchnią i toaletą do wynajęcia na godziny (ok 60 zł netto / godzina ) Czynsz najmu 18590 zł plus opłata za energie elektryczną . Możliwość wynajmu większych i mniejszych powierzchni . Osoba prowadząca Rafał . Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego . Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)

Warszawa
18.590 zł

220 m²

Widok szczegółowy

Wrocław, Aleja Śląska

Komercyjne

TARCZYŃSKI ARENA WROCŁAW Opis przetłumaczony za pomocą Google Translator Powierzchnia biurowa w TARCZYŃSKI ARENA...

Wrocław - Aleja śląska
3.728 zł

62 m²

Widok szczegółowy

Warszawa, Mokotów, ul. Wiśniowa

Komercyjne

Lokal usługowo-handlowy z witryną Opis przetłumaczony za pomocą Google Translator Do wynajęcia lokal usługowo-handlowy z witryną...

Warszawa - Mokotow
4.080 zł

60 m²

Widok szczegółowy

Katowice, Śródmieście, Opolska 22

Komercyjne

Powierzchnia biurowa DOBRY STANDARD ! Oferta bezpośrednia. Opis przetłumaczony za pomocą Google Translator Do wynajęcia powierzchnia biurowa 60m2, 3 pomieszczenia, położona na 1 piętrze w budynku z windą., na każdym piętrze toalety oraz aneks kuchenny W budynku recepcja całodobowa. BEZPOŚREDNIO OD WŁAŚCICIELA Czynsz najmu 36zł/m2 + opłata eksploatacyjna+ media. Kompleks biurowy Opolska 22 mieszczący się w centrum Katowic, to zespół budynków zlokalizowanych u zbiegu ulic Opolskiej oraz Jana III Sobieskiego, oferujących około 20 500 metrów kwadratowych powierzchni biurowej do wynajęcia. Obiekt posiada trzy windy, własną centralę telefoniczną, światłowód oraz podwójne zasilanie w energię elektryczną. Powierzchnie biurowe są wyposażone w wysokim standardzie wykończenia z dedykowaną klimatyzacją, wykładziną, podwieszanymi sufitami oraz okablowaniem telefonicznym i komputerowym. Dodatkowo kompleks wyposażony jest w część konferencyjno-usługową, dysponującą 8 nowoczesnymi, klimatyzowanymi salami konferencyjno-szkoleniowymi. Zróżnicowane wielkościowo sale dają możliwość pomieszczenia od 15 do 180 uczestników. Warto podkreślić, iż biurowiec w całości jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Ponadto, na terenie samego kompleksu Opolska 22 oraz na terenie sąsiadującym istnieje 360 miejsc parkingowych, w tym trzy monitorowane parkingi. Oprócz miejsc parkingowych na terenie kompleksu, w jego bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się dodatkowych ok. 100 miejsc nieobjętych strefą płatnego parkowania. Budynek biurowy zlokalizowany jest w śródmieściu Katowic z bardzo dobrym dojazdem od strony Drogowej Trasy Średnicowej poprzez ulicę Grundmana, jak również ulicę Sokolską, a także z dogodnym połączeniem z autostradą A4. Biurowiec otoczony jest niską zabudową śródmieścia, w której ulokowano szereg usług uzupełniających jak: banki, sklepy itp. W pobliżu nieruchomości możliwym jest także znalezienie miejsca parkingowego zarówno na parkingu strzeżonym jak i niestrzeżonym. Dodatkowo, w odległości 15 minut drogi piechotą dostępne są połączenia komunikacji publicznej – 30 linii autobusowych oraz 5 linii tramwajowych. W ofercie posiadamy duży wybór lokali i powierzchni biurowych o zróżnicowanym metrażu , standardzie i lokalizacji. Zapraszam do kontaktu Edyta Sołtysik 697 540 444 Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów K.C.

Katowice - Katowice
2.160 zł

60 m²

4 Łaźienki

Widok szczegółowy
X

Powiadom mnie, gdy pojawią się nowe oferty dla "do wynajęcia powierzchnia biurowa dla 1 2 osób".

Utwórz alert
!

Informacje, które otrzymujemy z witryn reklamowych, mogą się różnić. Dlatego też, odwiedzając witrynę z listami, możesz nie zawsze znaleźć tę samą ofertę, którą widzisz na waa2.

Waa2 Domy

Zarejestruj się za darmo

Waa2 Domy

Zarejestruj się

Proszę wpisać kod wysłany na adres e-mail

Waa2 Domy

Nie pamiętasz hasła?


Powiadom mnie, gdy pojawią się nowe oferty dla "do wynajęcia powierzchnia biurowa dla 1 2 osób".