Chcesz sprzedać swój strona główna na Waa2?
Sprzedaj teraz!375 znaleziono
lokal biurowy o pow. 698 m2 do wynajęcia na warszawskiej Ochocie, na parterze w nowoczesnym biurowcu w okolicach centrum...
WarszawaModuł biurowy o pow. 285 m2 do wynajęcia na bliskiej Ochocie, na 22 piętrze w nowoczesnym biurowcu niedaleko Placu Zawiszy, poleca Property Office...
Warszawalokal biurowy o pow.202,5 m2 do wynajęcia na 19 piętrze budynku biurowego, niedaleko Placu Zawiszy, poleca Property Office (tel....
WarszawaModuł biurowy o pow.240 m2 do wynajęcia na bliskiej Ochocie, na 11 piętrze w nowoczesnym biurowcu niedaleko Placu Zawiszy, poleca Property Office...
WarszawaModuł biurowy o pow.430 m2 do wynajęcia na bliskiej Ochocie, na 8 piętrze w nowoczesnym biurowcu niedaleko Placu Zawiszy, poleca Property Office...
Warszawalokal biurowy o pow.200 m2 do wynajęcia na 8 piętrze budynku biurowego, niedaleko Placu Zawiszy, poleca Property Office (tel....
WarszawaLokal użytkowy 27 m - usługi - Bemowo -S8 Opis przetłumaczony za pomocą Google Translator Do wynajęcia lokal biurowy i usługowy, 27 metrów kwadratowych, w nowoczesnym 4-kondygnacyjnym budynku usługowo-biurowym The Edge 1 na granicy Bemowa i gmin Stare Babice. Lokal znajduje się na parterze. Budynek ma przeważający charakter biurowy. Powierzchnia całego budynku: 1100 m kw. Standard lokal: - Wysokość użytkowa: 3 m - Żelbetowe sufity dla zachowania industrialnego stylu budynku. - Oświetlenie: świetlówki - Podłoga - płytki ceramiczne - Lokal open space - przekazywany do aranżacji najemcy. - Ogrzewanie i klimatyzacja: pompy ciepła Standard budynku: - W pełni klimatyzowany i wentylowany, nowoczesny biurowiec dostosowany do potrzeb niepełnosprawnych - Winda osobowa - Łazienki na każdej kondygnacji ( w tym dla niepełnosprawnych) - System alarmowy, domofonowy, kontroli dostępu do budynku oraz lokali - Światłowód i pełne okablowanie strukturalne w całym budynku - Obiekt monitorowany i ogrodzony, - Parking bezpośrednio przed budynkiem - Możliwość umieszczenia reklamy na budynku - Indywidualne liczniki wody i prądu dla każdego lokalu. Wykończenie lokalu: - lokal do własnej aranżacji Lokalizacja: - Bezpośrednio przy zachodniej obwodnicy Warszawy - S8 ( zjazd: 400 metrów) - Świetna widoczność z trasy S8 - ruch ponad 100.000 pojazdów dziennie - Pierwsza linia zabudowy z doskonałą ekspozycją na drogę ekspresową - Przystanek autobusowy: 500 metrów - Planowana stacja metra Lazurowa: 700 metrów - Lotnisko: 15 minut - Dworzec Warszawa Zachodnia: 10 minut - Centrum Warszawy: 12 minut - Adres: Serwisowa 3, Blizne Łaszczyńskiego, na granicy dzielnicy Bemowo, po warszawskiej stronie obwodnicy Koszty eksploatacyjne 12zł/m2 (service charge) dodatkowo naliczane. Miejsca postojowe dostępne przed budynkiem lub możliwość wynajęcia na wyłączność za dodatkową opłatą 200zł/miejsce Koszty mediów w lokalu: według zużycia. Minimalny okres najmu: 12 miesięcy Budynek oddany do użytku w 2020 roku. Podane ceny są cenami netto i należy do nich doliczyć podatek VAT 23%. OFERTA BEZPOŚREDNIA! Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)
Warszawa - BemowoNowoczesne biuro w centrum miasta! Lokal dostępny od 1 maja 2024! Biuro Nieruchomości APREST ma przyjemność...
KrakowUrsus | nowe | 2 pokoje | 39m | miejsce postojowe Opis przetłumaczony za pomocą Google Translator Na wynajem nowe dwustronne...
Warszawa - UrsusDo wynajmu powierzchnia biurowa w Śródmieściu W-wy. Budynek mieszkalno-biurowy kl. A. Sąsiedztwo CH Arkadia, b. dobre połączenia komunikacyjne...
WarszawaBiurowiec na Muranowie kl. A. Najem minimum 3 lata, kaucja 3 miesięczna lub gwarancja bankowa obejmująca czynsz plus koszty dodatkowe. miejsce postojowe...
WarszawaDo wynajęcia powierzchnia biurowa w zrewitalizowanej kamienicy, Centrum W-wy. Wystrój wnętrza aranżacja biurowa ale z klimatem. Budynek...
WarszawaRESProperty prezentuje wyjątkową powierzchnię w samym CENTRUM WARSZAWY, tuż obok Dworca Centralnego i Galerii Złote Tarasy. Budynku biurowy klasy A pozwala na dowolną aranżację przestrzeni biurowej spełniając indywidualne wymagania najemców. Otwierane okna w każdym pokoju, minimalizacja powierzchni wspólnych, siedem szybkobieżnych wind z krótkim czasem oczekiwania, stanowiska do zasilania samochodów elektrycznych w parkingu podziemnym to tylko niektóre z rozwiązań przewidzianych przez twórców biurowca. Wejście z reprezentacyjnym patio oraz recepcją, która dba o kontrolę dostępu. Prezentowane biuro mieści się na trzecim piętrze budynku. Na powierzchnię netto: 216,23 m2 (powierzchnia brutto: : 242,46 m2 ) składa się : 7 gabinetów sala do pracy biurowej dla 4 osób ( cztery biurka przy oknach ) salka konferencyjna o powierzchni 18,26m2 salka do spotkań online lub rozmów telefonicznych mała kuchnia pomieszczenie gospodarcze serwerownia archiwum toaleta Biuro wykończone w wysokim standardzie i nowoczesne! Na podłogach panele winylowe. Nowoczesny i wydajny system centralnej klimatyzacji. Lokalizacja biurowca : Prestiżowa lokalizacja w samym sercu Warszawy, w sąsiedztwie Dworca Centralnego, Hotelu Marriott i Hotelu Hampton by Hilton; Wygodny dojazd z terenu całej Warszawy; Dostęp do wszystkich usług w najbliższym sąsiedztwie. Standard budynku : Możliwość otwierania okien w każdym pokoju; Dostępność światła dziennego na maksymalnym poziomie; Nowoczesne systemy klimatyzacyjne i wentylacyjne; Współczynnik powierzchni biurowej na jednego pracownika wynosi nie mniej niż 8 m2; Pełna dostępność dla osób niepełnosprawnych; Minimalizacja powierzchni wspólnych korzystny współczynnik add-on factor; Parking dla rowerów z pełnym zapleczem sanitarnym; Całodobowa ochrona budynku. 7 szybkobieżnych wind o wysokim standardzie wykończenia. Czas oczekiwania 27 s.; Okablowanie strukturalne; Nowoczesny 15 piętrowy biurowiec klasy A ; Garaż podziemny; Moduł biurowy: 1,35 m; Wysokość biur min. 2,75 m ( od podłogi podniesionej do sufitu podwieszonego). System wentylacji i klimatyzacji o wysokiej wydajności; regulacja temperatury w poszczególnych pomieszczeniach; centralne nawilżanie dla biur; Stanowiska dla zasilania samochodów elektrycznych; Dwa niezależne źródła zasilania. Ważne Informacje : czynsz najmu : 25-27 EUR/m2 opłaty eksploatacyjne : 32,80 PLN/m2 miejsce postojowe w garażu podziemnym : 300-350 EUR ( do negocjacji ) kaucja : trzymiesięczna brutto czas trwania umowy : minimum 3 lata, preferowany 5 lat i więcej dostępne do wynajęcia : od zaraz Cena całkowita ( bez miejsc postojowych ) wyjdzie około 34 266,18 zł netto. Cena do negocjacji.
Warszawa - Srodmiescielokal biurowy o pow. 197 m2 do wynajęcia na warszawskiej Ochocie, na 3 piętrze w nowoczesnym biurowcu w okolicach centrum...
WarszawaWE SPEAK ENGLISH – PLEASE DO NOT HESITATE TO CONTACT US Hamilton May z przyjemnością prezentuje trzydziestoosobowe biuro typu open space do wynajęcia (podnajem)...
Warszawa - WolaModuł biurowy o pow. 293 m2 do wynajęcia na bliskiej Ochocie, na 10 piętrze w nowoczesnym biurowcu niedaleko Placu Zawiszy, poleca Property Office...
Warszawa - Grójecka3 pokoje Gd-Morena + miejsce postojowe Opis przetłumaczony za pomocą Google Translator Freedom Nieruchomości ma przyjemność...
Gdansk - Gdansklokal biurowy o pow. 161 m2 do wynajęcia na warszawskiej Ochocie, na 3 piętrze w nowoczesnym biurowcu w okolicach centrum...
Warszawa - Ochotalokal biurowy o pow.175 m2 do wynajęcia na 7 piętrze budynku biurowego, niedaleko Placu Zawiszy, poleca Property Office (tel....
Warszawa - OchotaPrzedmiotem wynajmu jest lokal o pow. 105 m2 z przeznaczeniem na cele biurowe lub usługowe Lokal znajduje się w super lokalizacji,...
Warszawa - SrodmiesciePowiadom mnie, gdy pojawią się nowe oferty dla "lokal biurowy w centrum miejsce postojowe".
Utwórz alertInformacje, które otrzymujemy z witryn reklamowych, mogą się różnić. Dlatego też, odwiedzając witrynę z listami, możesz nie zawsze znaleźć tę samą ofertę, którą widzisz na waa2.