Chcesz sprzedać swój strona główna na Waa2?
Sprzedaj teraz!94 znaleziono
Klimatyzowany lokal biurowy (pow. 40 m2) usytuowany na pierwszym piętrze kamienicy w Centrum, przy ul. Krasińskiego. Klimatyzowany...
BydgoszczDO WYNAJĘCIA powierzchnia biurowa 497,13m2 położona na 2 piętrach w budynku biurowym na Niebuszewie. Istnieje możliwość podziału na piętro (233,45m2...
Szczecinlokal usługowo-biurowy o pow.129 m2 na warszawskim Żoliborzu, w okolicach ul. Krasińskiego, poleca Property Office (tel. ,...
WarszawaDO WYNAJĘCIA Lokal przeznaczony na Usługi Lekarskie/Przychodnię o pow. 234,15 m2 na wynajem w budynku biurowym w Szczecinie. Obecnie obiekt...
SzczecinLokal z witrynami na parterze z zapleczem Opis przetłumaczony za pomocą Google Translator *** NIERUCHOMOŚĆ KOMERCYJNA na wynajem położona...
Torun - TorunLOKAL wolny od 1 września Lokal 157 m2 na Żoliborzu, ulica Przasnyska. Biurowiec z lat 90-tych po remoncie Recepcja na parterze,...
Warszawalokal usługowo-biurowy o pow.129 m2 na warszawskim Żoliborzu, w okolicach ul. Krasińskiego, poleca Property Office (tel. ,...
Warszawa - ZoliborzPrywatna toaleta ------------------- lokal usługowo-biurowy o pow.44,88 m2 na parterze na warszawskim Żoliborzu, w okolicach ul. Krasińskiego...
Warszawa*** NIERUCHOMOŚĆ KOMERCYJNA na wynajem położona na osiedlu Bydgoskie Przedmieście przy ul. Krasińskiego nieopodal samego centrum miasta Torunia,...
TorunLokal do wynajęcia. Wrocław Krzyki Przedmieście Oławskie Ul. Komuny Paryskiej 14 Witryna, wejście z ulicy 29 m2 Do wynajęcia...
Wroclawlokal na gastronomię, o pow. 240 m2 do wynajęcia na parterze budynku biurowego na warszawskim Żoliborzu, w okolicach ul. Krasińskiego...
Warszawalokal biurowy o pow. 475 m2 do wynajęcia na 1 piętrze budynku biurowego na warszawskim Żoliborzu, w okolicach ul. Krasińskiego, poleca Property Office (tel. , mail: @ ) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Nowoczesna przestrzeń biurowa z możliwością aranżacji wnętrz według potrzeb najemcy open space, gabinety). Obecnie jest to open space. Okres potrzebny na dostosowanie lokalu do potrzeb Najemcy to około 2-3 miesięcy. Najemca może oczywiście wprowadzić się do lokalu w stanie pozostawionym przez poprzedniego Najemcę. Standard biura: Komfort pracy najemców zapewnia wysoki standard wykończenia, optymalne doświetlenie pomieszczeń światłem dziennym oraz zastosowanie wysokiej klasy rozwiązań technicznych. -Otwierane okna -Wykładziny -Indywidualna kontrola temperatury -Duże okna zapewniające doskonałe doświetlenie naturalnym światłem -Podwieszane sufity z zamontowanym oświetleniem -Puszki podłogowe jedna na 20 m2 wynajętej powierzchni netto Na miesięczne koszty najmu netto składają się: -czynsz: 6413 EUR, -opłaty eksploatacyjne: 33,60 PLN/m2 (15960 PLN), -zużycie mediów, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (5 %). Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po prezentacji lokalu. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Abonament miesięczny: 90 EUR/stanowisko Współczynnik miejsc parkingowych : 1/60m2. Umowa: -czas określony: min. 3 lata, -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Budynek oferuje ponad 9 000 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia. Powierzchnia typowego piętra: około 1500 m Prawie 180 miejsc parkingowych w garażu podziemnym. W najbliższej okolicy znajdują się ogólnodostępne miejsca parkingowe. Opis lokalizacji: Budynek położony niedaleko centrów handlowych Arkadia i Klif. W pobliżu znajduje się trasa ekspresowa S8 prowadząca do autostrady A2 w kierunku Łodzi i Poznania. Dogodny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu: liczne przystanki autobusowe i tramwajowe, nieco dalej stacja I linii metra Plac Wilsona i Dworzec Gdański. Dojazd samochodem do Dworca Centralnego zajmuje niecałe 15 minut, do Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina ok. 20 minut. Budynek podlega pod I Urząd Skarbowy Warszawa Śródmieście. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 291371
Warszawalokal na gastronomię, o pow. 240 m2 do wynajęcia na parterze budynku biurowego na warszawskim Żoliborzu, w okolicach ul. Krasińskiego...
Warszawa - Krasińskiegolokal biurowy o pow.503 m2 do wynajęcia na warszawskim Żoliborzu, na 1 piętrze budynku biurowego w okolicach ul. Krasińskiego, poleca Property Office (tel. , mail: @ ) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Nowoczesna przestrzeń biurowa z możliwością aranżacji wnętrz według potrzeb najemcy open space, gabinety). Obecnie powierzchnia jest podzielona na open space oraz kilka małych gabinetów. Okres potrzebny na dostosowanie lokalu do potrzeb Najemcy to około 2-3 miesięcy. Najemca może oczywiście wprowadzić się do lokalu w stanie pozostawionym przez poprzedniego Najemcę. Standard biura: Komfort pracy najemców zapewnia wysoki standard wykończenia, optymalne doświetlenie pomieszczeń światłem dziennym oraz zastosowanie wysokiej klasy rozwiązań technicznych. -Otwierane okna -Wykładziny -Indywidualna kontrola temperatury -Duże okna zapewniające doskonałe doświetlenie naturalnym światłem -Podwieszane sufity z zamontowanym oświetleniem -Puszki podłogowe jedna na 20 m2 wynajętej powierzchni netto Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 6288 EUR, -opłaty eksploatacyjne: 30 PLN/m2, -zużycie mediów, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (5 %). Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po prezentacji lokalu. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: -7 naziemnych miejsc parkingowych, -170 stanowisk w garażu podziemnym, -naziemny: 50 EUR/stanowisko -podziemny: 80 EUR/stanowisko, Współczynnik miejsc parkingowych : 1/50m2. Umowa: -czas określony: min. 3 lata, -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Budynek oferuje ponad 9 000 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia. Powierzchnia typowego piętra: około 1500 m Prawie 180 miejsc parkingowych w garażu podziemnym. W najbliższej okolicy znajdują się ogólnodostępne miejsca parkingowe. Opis lokalizacji: Budynek położony niedaleko centrów handlowych Arkadia i Klif. W pobliżu znajduje się trasa ekspresowa S8 prowadząca do autostrady A2 w kierunku Łodzi i Poznania. Dogodny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu: liczne przystanki autobusowe i tramwajowe, nieco dalej stacja I linii metra Plac Wilsona i Dworzec Gdański. Dojazd samochodem do Dworca Centralnego zajmuje niecałe 15 minut, do Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina ok. 20 minut. Budynek podlega pod I Urząd Skarbowy Warszawa Śródmieście. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 240399
Warszawalokal biurowy o pow. 105 m2 do wynajęcia na 1 piętrze budynku biurowego na warszawskim Żoliborzu, w okolicach ul. Krasińskiego, poleca Property Office (tel. , mail: @ ) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Nowoczesna przestrzeń biurowa z możliwością aranżacji wnętrz według potrzeb najemcy open space, gabinety). Obecnie jest to open space. Okres potrzebny na dostosowanie lokalu do potrzeb Najemcy to około 2-3 miesięcy. Najemca może oczywiście wprowadzić się do lokalu w stanie pozostawionym przez poprzedniego Najemcę. Standard biura: Komfort pracy najemców zapewnia wysoki standard wykończenia, optymalne doświetlenie pomieszczeń światłem dziennym oraz zastosowanie wysokiej klasy rozwiązań technicznych. -Otwierane okna -Wykładziny -Indywidualna kontrola temperatury -Duże okna zapewniające doskonałe doświetlenie naturalnym światłem -Podwieszane sufity z zamontowanym oświetleniem -Puszki podłogowe jedna na 20 m2 wynajętej powierzchni netto Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 1313 EUR, -opłaty eksploatacyjne: 30 PLN/m2, -zużycie mediów, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (5 %). Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po prezentacji lokalu. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: -7 naziemnych miejsc parkingowych, -170 stanowisk w garażu podziemnym, -naziemny: 50 EUR/stanowisko -podziemny: 80 EUR/stanowisko, Współczynnik miejsc parkingowych : 1/50m2. Umowa: -czas określony: min. 3 lata, -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Budynek oferuje ponad 9 000 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia. Powierzchnia typowego piętra: około 1500 m Prawie 180 miejsc parkingowych w garażu podziemnym. W najbliższej okolicy znajdują się ogólnodostępne miejsca parkingowe. Opis lokalizacji: Budynek położony niedaleko centrów handlowych Arkadia i Klif. W pobliżu znajduje się trasa ekspresowa S8 prowadząca do autostrady A2 w kierunku Łodzi i Poznania. Dogodny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu: liczne przystanki autobusowe i tramwajowe, nieco dalej stacja I linii metra Plac Wilsona i Dworzec Gdański. Dojazd samochodem do Dworca Centralnego zajmuje niecałe 15 minut, do Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina ok. 20 minut. Budynek podlega pod I Urząd Skarbowy Warszawa Śródmieście. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 240398
Warszawalokal usługowo-biurowy o pow.129 m2 na warszawskim Żoliborzu, w okolicach ul. Krasińskiego, poleca Property Office (tel. ,...
Warszawalokal biurowy o pow. 475 m2 do wynajęcia na 1 piętrze budynku biurowego na warszawskim Żoliborzu, w okolicach ul. Krasińskiego, poleca Property Office (tel. , mail: [email protected] ) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Nowoczesna przestrzeń biurowa z możliwością aranżacji wnętrz według potrzeb najemcy open space, gabinety). Obecnie jest to open space. Okres potrzebny na dostosowanie lokalu do potrzeb Najemcy to około 2-3 miesięcy. Najemca może oczywiście wprowadzić się do lokalu w stanie pozostawionym przez poprzedniego Najemcę. Standard biura: Komfort pracy najemców zapewnia wysoki standard wykończenia, optymalne doświetlenie pomieszczeń światłem dziennym oraz zastosowanie wysokiej klasy rozwiązań technicznych. -Otwierane okna -Wykładziny -Indywidualna kontrola temperatury -Duże okna zapewniające doskonałe doświetlenie naturalnym światłem -Podwieszane sufity z zamontowanym oświetleniem -Puszki podłogowe jedna na 20 m2 wynajętej powierzchni netto Na miesięczne koszty najmu netto składają się: -czynsz: 13 EUR/m2 (6175 EUR), -opłaty eksploatacyjne: 31 PLN/m2 (14725 PLN), -zużycie mediów, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (5 %). Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po prezentacji lokalu. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Abonament miesięczny: 90 EUR/stanowisko Współczynnik miejsc parkingowych : 1/60m2. Umowa: -czas określony: min. 3 lata, -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Budynek oferuje ponad 9 000 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia. Powierzchnia typowego piętra: około 1500 m Prawie 180 miejsc parkingowych w garażu podziemnym. W najbliższej okolicy znajdują się ogólnodostępne miejsca parkingowe. Opis lokalizacji: Budynek położony niedaleko centrów handlowych Arkadia i Klif. W pobliżu znajduje się trasa ekspresowa S8 prowadząca do autostrady A2 w kierunku Łodzi i Poznania. Dogodny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu: liczne przystanki autobusowe i tramwajowe, nieco dalej stacja I linii metra Plac Wilsona i Dworzec Gdański. Dojazd samochodem do Dworca Centralnego zajmuje niecałe 15 minut, do Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina ok. 20 minut. Budynek podlega pod I Urząd Skarbowy Warszawa Śródmieście. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
Warszawalokal usługowo-biurowy o pow.129 m2 na warszawskim Żoliborzu, w okolicach ul. Krasińskiego, poleca Property Office (tel. ,...
Warszawalokal biurowy o pow.15,78 m2 na 3 piętrze budynku biurowego na warszawskim Żoliborzu, w okolicach ul. Krasińskiego , poleca...
Warszawalokal biurowy o pow.16,84 m2 na 3 piętrze budynku biurowego na warszawskim Żoliborzu, w okolicach ul. Krasińskiego , poleca...
WarszawaPowiadom mnie, gdy pojawią się nowe oferty dla "lokal użytkowy ul krasińskiego".
Utwórz alertInformacje, które otrzymujemy z witryn reklamowych, mogą się różnić. Dlatego też, odwiedzając witrynę z listami, możesz nie zawsze znaleźć tę samą ofertę, którą widzisz na waa2.