Chcesz sprzedać swój strona główna na Waa2? Publikacja jest darmowa!
Sprzedaj teraz!5.415 znaleziono
lokal biurowy o pow. 94 m2 do wynajęcia na warszawskiej Ochocie, w nowoczesnym biurowcu niedaleko Dworca Zachodniego, poleca Property...
Warszawalokal biurowy o pow. 344 m2 do wynajęcia na warszawskiej Ochocie, w nowoczesnym biurowcu niedaleko Dworca Zachodniego, poleca...
Warszawalokal biurowy o pow. 200 m2 do wynajęcia na warszawskiej Ochocie, w nowoczesnym biurowcu niedaleko Dworca Zachodniego, poleca...
Warszawalokal biurowy o pow. 409 m2 do wynajęcia na 8 piętrze , w eleganckim biurowcu na warszawskiej Woli, w okolicach Ronda ONZ, poleca...
Warszawalokal biurowy o pow.379 m2 do wynajęcia na warszawskim Mokotowie, na parterze w nowoczesnym biurowcu w okolicach ul. Puławskiej,...
Warszawalokal biurowy o pow. 270 m2 do wynajęcia na warszawskiej Ochocie, w nowoczesnym biurowcu niedaleko Dworca Zachodniego, poleca...
Warszawalokal biurowy o pow. 158 m2 do wynajęcia na warszawskiej Ochocie, w nowoczesnym biurowcu niedaleko Dworca Zachodniego, poleca...
Warszawalokal biurowy o pow. 594 m2 do wynajęcia na warszawskiej Ochocie, w nowoczesnym biurowcu niedaleko Dworca Zachodniego, poleca...
WarszawaSerwisowane biuro dla 15 osób do wynajęcia na warszawskiej Ochocie, na 4 piętrze w nowoczesnym biurowcu w okolicach centrum handlowego Blue City, poleca Property Office (tel. , mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność: od zaraz. Unikalny koncept łączący w sobie zalety prywatnego biura wysokiej jakości, z możliwością korzystania z otwartej przestrzeni coworkingowej, w ramach jednej umowy. Wygodny system oparty na stałej miesięcznej opłacie za każdego pracownika. Można z łatwością kształtować wielkość zespołu, w zależności od aktualnych potrzeb i sytuacji biznesowej. Podział powierzchni zależy od preferencji Najemcy: może to być zarówno open space, jaki i gabinety, z indywidualnym aneksem kuchennym, budkami telefonicznymi i magazynkiem. Przestrzeń przyjazna dla osób niepełnosprawnych. Płatność za biuro jest uzależniona jest od ilości pracowników. Stawka za 1 osobę od 1450 PLN netto/mies. Oferta dla każdego Najemcy przygotowywana jest indywidualnie. W ramach opłaty miesięcznej Najemca otrzymuje: - w pełni umeblowane biuro z dostępem do powierzchni wspólnych (duża kuchnia, duża sala spotkań), - wifi: oddzielna sieć LAN - serwis sprzątający - wszystkie media -wszystkie usługi towarzyszące są zawarte w cenie (sprzątanie, usługi IT, drukowanie, itp.). Parking w specjalnej ofercie abonamentowej: 200 -290 PLN netto/miesiąc za miejsce niededykowane na parkingu naziemnym lub podziemnym. Umowa: - jednomiesięczny okres wypowiedzenia lub umowa na czas określony -brak kaucji przy umowie najmu. Wielkość powierzchni podana w ofercie jest wartością orientacyjną. Opis budynku: 7-kondygnacyjny budynek klasy B+, oferujący biura na wynajem o łącznej powierzchni około 14 000 m2. Łatwy dostęp do komunikacji miejskiej i dobre połączenia z innymi dzielnicami miasta. W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się centra handlowe Blue City i CH Reduta, które oferują bogaty wybór restauracji i kawiarni. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Wielkość biura podana jest orientacyjnie, gdyż uwzględnia dostęp do powierzchni wspólnych. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
WarszawaSerwisowane biuro dla 27 osób do wynajęcia na warszawskiej Ochocie, na 4 piętrze w nowoczesnym biurowcu w okolicach centrum handlowego Blue City, poleca Property Office (tel. , mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność: od zaraz. Unikalny koncept łączący w sobie zalety prywatnego biura wysokiej jakości, z możliwością korzystania z otwartej przestrzeni coworkingowej, w ramach jednej umowy. Wygodny system oparty na stałej miesięcznej opłacie za każdego pracownika. Można z łatwością kształtować wielkość zespołu, w zależności od aktualnych potrzeb i sytuacji biznesowej. Podział powierzchni zależy od preferencji Najemcy: może to być zarówno open space, jaki i gabinety, z indywidualnym aneksem kuchennym, budkami telefonicznymi i magazynkiem. Przestrzeń przyjazna dla osób niepełnosprawnych. Płatność za biuro jest uzależniona jest od ilości pracowników. Stawka za 1 osobę od 1450 PLN netto/mies. Oferta dla każdego Najemcy przygotowywana jest indywidualnie. W ramach opłaty miesięcznej Najemca otrzymuje: - w pełni umeblowane biuro z dostępem do powierzchni wspólnych (duża kuchnia, duża sala spotkań), - wifi: oddzielna sieć LAN - serwis sprzątający - wszystkie media -wszystkie usługi towarzyszące są zawarte w cenie (sprzątanie, usługi IT, drukowanie, itp.). Parking: Parking w specjalnej ofercie abonamentowej: 200 -290 PLN netto/miesiąc za miejsce niededykowane na parkingu naziemnym lub podziemnym. Umowa: - jednomiesięczny okres wypowiedzenia lub umowa na czas określony -brak kaucji przy umowie najmu. Wielkość powierzchni podana w ofercie jest wartością orientacyjną. Opis budynku: 7-kondygnacyjny budynek klasy B+, oferujący biura na wynajem o łącznej powierzchni około 14 000 m2. Łatwy dostęp do komunikacji miejskiej i dobre połączenia z innymi dzielnicami miasta. W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się centra handlowe Blue City i CH Reduta, które oferują bogaty wybór restauracji i kawiarni. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Wielkość biura podana jest orientacyjnie, gdyż uwzględnia dostęp do powierzchni wspólnych. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
Warszawalokal biurowy o pow. 497 m2 do wynajęcia na 1 piętrze w nowoczesnym biurowcu w okolicach centrum handlowego...
WarszawaSerwisowane biuro dla 30 osób do wynajęcia na warszawskiej Ochocie, na 4 piętrze w nowoczesnym biurowcu w okolicach centrum handlowego Blue City, poleca Property Office (tel. , mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność: od zaraz. Unikalny koncept łączący w sobie zalety prywatnego biura wysokiej jakości, z możliwością korzystania z otwartej przestrzeni coworkingowej, w ramach jednej umowy. Wygodny system oparty na stałej miesięcznej opłacie za każdego pracownika. Można z łatwością kształtować wielkość zespołu, w zależności od aktualnych potrzeb i sytuacji biznesowej. Podział powierzchni zależy od preferencji Najemcy: może to być zarówno open space, jaki i gabinety, z indywidualnym aneksem kuchennym, budkami telefonicznymi i magazynkiem. Przestrzeń przyjazna dla osób niepełnosprawnych. Płatność za biuro jest uzależniona jest od ilości pracowników. Stawka za 1 osobę od 1450 PLN netto/mies. Oferta dla każdego Najemcy przygotowywana jest indywidualnie. W ramach opłaty miesięcznej Najemca otrzymuje: - w pełni umeblowane biuro z dostępem do powierzchni wspólnych (duża kuchnia, duża sala spotkań), - wifi: oddzielna sieć LAN - serwis sprzątający - wszystkie media -wszystkie usługi towarzyszące są zawarte w cenie (sprzątanie, usługi IT, drukowanie, itp.). Parking: Parking w specjalnej ofercie abonamentowej: 200 -290 PLN netto/miesiąc za miejsce niededykowane na parkingu naziemnym lub podziemnym. Umowa: - jednomiesięczny okres wypowiedzenia lub umowa na czas określony -brak kaucji przy umowie najmu. Wielkość powierzchni podana w ofercie jest wartością orientacyjną. Opis budynku: 7-kondygnacyjny budynek klasy B+, oferujący biura na wynajem o łącznej powierzchni około 14 000 m2. Łatwy dostęp do komunikacji miejskiej i dobre połączenia z innymi dzielnicami miasta. W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się centra handlowe Blue City i CH Reduta, które oferują bogaty wybór restauracji i kawiarni. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Wielkość biura podana jest orientacyjnie, gdyż uwzględnia dostęp do powierzchni wspólnych. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
WarszawaBlisko Dworca Centralnego PKP ----------------------------------- lokal biurowy o pow. 93 m2 do wynajęcia, na 20 piętrze w nowoczesnym biurowcu w Śródmieściu, w okolicach Dworca Centralnego, poleca Property Office (tel. , mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Obejrzyj budynek na filmie: https://www.youtube.com/shorts/9hDi3VOMxzA Powierzchnia biurowa zlokalizowana w śródmiejskim biurowca, w okolicach Dworca PKP Warszawa Centralna. Lokal do zaaranżowania zgodnie z potrzebami Najemcy w ramach budżetu uzgodnionego z Wynajmującym. Standard powierzchni biurowej: -wykładzina -podnoszone podłogi, -podwieszane sufity, -klimatyzacja -uchylne okna, Pomieszczenia socjalne (toalety, aneks kuchenny) znajdują się w obrębie powierzchni wspólnych. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 16 EUR/m2, -koszty eksploatacyjne: 39 PLN/m2, -media, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po prezentacji lokalu. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę operatorem telekomunikacyjnym. Sala konferencyjna: Do dyspozycji Najemców jest kilka sal konferencyjnych różnej wielkości. Rozsuwane ściany umożliwiają stworzenie sal łączonych w różnych konfiguracjach. Sale konferencyjne zostały wyposażone w nowe podłogi, sufity, oświetlenie, ściany przesuwne i najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne. Parking: -120 EUR netto/stanowisko/miesiąc, Współczynnik miejsc parkingowych: 1/220. Umowa: -minimum 1 rok, -kaucja w wysokości 3- miesięcznego czynszu z opłatami eksploatacyjnymi (brutto) Opis budynku: 46-kondygnacyjny wieżowiec, oferujący do wynajęcia około 42 000 m2 atrakcyjnej powierzchni biurowej. W budynku funkcjonuje poczta, punkt przesyłek kurierskich, kiosk, oddziały trzech banków oraz barek, restauracja i kawiarnia. Zalety lokalizacji: Biurowiec zlokalizowany w ścisłym centrum Warszawy, co gwarantuje szybki dostęp do kolejowych połączeń międzymiastowych i międzynarodowych. Dodatkowo, w niedalekiej okolicy znajduje się też przystanek Szybkiej Kolei Miejskiej oraz Kolei Mazowieckich Warszawa Śródmieście, oferujący sieć połączeń z miejscowościami całego województwa mazowieckiego. W pobliżu znajduje się kilka prestiżowych hoteli, dobrych restauracji, a także urzędy, placówki bankowe, galerie handlowe, dworzec kolejowy oraz kilkanaście przystanków komunikacji miejskiej. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
WarszawaBlisko Dworca Centralnego PKP ----------------------------------- lokal biurowy o pow. 714 m2 do wynajęcia, na 26 piętrze w nowoczesnym biurowcu w Śródmieściu, w okolicach Dworca Centralnego, poleca Property Office (tel. , mail: [email protected]) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Obejrzyj budynek na filmie: https://www.youtube.com/shorts/9hDi3VOMxzA Powierzchnia biurowa zlokalizowana w śródmiejskim biurowca, w okolicach Dworca PKP Warszawa Centralna. Lokal do zaaranżowania zgodnie z potrzebami Najemcy w ramach budżetu uzgodnionego z Wynajmującym. Standard powierzchni biurowej: -wykładzina -podnoszone podłogi, -podwieszane sufity, -klimatyzacja -uchylne okna, Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 16 EUR/m2, -koszty eksploatacyjne: 39 PLN/m2, -media, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po prezentacji lokalu. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę operatorem telekomunikacyjnym. Sala konferencyjna: Do dyspozycji Najemców jest kilka sal konferencyjnych różnej wielkości. Rozsuwane ściany umożliwiają stworzenie sal łączonych w różnych konfiguracjach. Sale konferencyjne zostały wyposażone w nowe podłogi, sufity, oświetlenie, ściany przesuwne i najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne. Parking: -120 EUR netto/stanowisko/miesiąc, Współczynnik miejsc parkingowych: 1/220. Umowa: -minimum 1 rok, -kaucja w wysokości 3- miesięcznego czynszu z opłatami eksploatacyjnymi (brutto) Opis budynku: 46-kondygnacyjny wieżowiec, oferujący do wynajęcia około 42 000 m2 atrakcyjnej powierzchni biurowej. W budynku funkcjonuje poczta, punkt przesyłek kurierskich, kiosk, oddziały trzech banków oraz barek, restauracja i kawiarnia. Zalety lokalizacji: Biurowiec zlokalizowany w ścisłym centrum Warszawy, co gwarantuje szybki dostęp do kolejowych połączeń międzymiastowych i międzynarodowych. Dodatkowo, w niedalekiej okolicy znajduje się też przystanek Szybkiej Kolei Miejskiej oraz Kolei Mazowieckich Warszawa Śródmieście, oferujący sieć połączeń z miejscowościami całego województwa mazowieckiego. W pobliżu znajduje się kilka prestiżowych hoteli, dobrych restauracji, a także urzędy, placówki bankowe, galerie handlowe, dworzec kolejowy oraz kilkanaście przystanków komunikacji miejskiej. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: [email protected] ; tel. www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
WarszawaNa gastronomię ----------------- lokal handlowo-usługowy o pow. 530 m2 do wynajęcia w Centrum Warszawy, na parterze w nowoczesnym...
WarszawaBiuro o pow. 366 m2 do wynajęcia na Woli, na 25 piętrze biurowca w sąsiedztwie ul. Towarowej i niedaleko Ronda Daszyńskiego, poleca Property Office (tel. ,...
WarszawaBiuro o pow. 445 m2 do wynajęcia w biurowcu na warszawskiej Woli, w sąsiedztwie ul. Towarowej i niedaleko Ronda Daszyńskiego, poleca Property...
WarszawaBiuro o pow. 591 m2 do wynajęcia w biurowcu na warszawskiej Woli, w sąsiedztwie ul. Towarowej i niedaleko Ronda Daszyńskiego, poleca Property...
WarszawaLokalizacja w samym Centrum ---------------------------------- klimatyzowany lokal biurowy o pow. 204 m2 na 21 piętrze w nowoczesnym...
WarszawaBiuro o pow. 562 m2 do wynajęcia w Centrum, na 14 piętrze biurowca niedaleko Ronda ONZ, poleca Property Office (tel. , mail: [email protected])...
WarszawaPowiadom mnie, gdy pojawią się nowe oferty dla "lokal w centrum biurowcu".
Utwórz alertInformacje, które otrzymujemy z witryn reklamowych, mogą się różnić. Dlatego też, odwiedzając witrynę z listami, możesz nie zawsze znaleźć tę samą ofertę, którą widzisz na waa2.