Chcesz sprzedać swój strona główna na Waa2? Publikacja jest darmowa!
Sprzedaj teraz!1.011 znaleziono
Biuro z powierzchnią magazynową, bliskość A2 i S8 Opis przetłumaczony za pomocą Google Translator Dostępne 500 m2. Powierzchnie biurowe podzielone...
Warszawa - WlochyBiuro z własnym ogrodem na Mokotowie Opis przetłumaczony za pomocą Google Translator Biuro z ogrodem na Mokotowie. Do wynajęcia reprezentacyjny budynek o łącznej powierzchni biura 500 m2 , na czterech kondygnacjach (piwnica, parter, I piętro i wysokie poddasze). Powierzchnia działki to ponad 400 m2. Biuro wyposażone jest w instalację: bezprzewodowej sieć internetowej (access pointy z serwerownią), system alarmowy, systemie GerdaLock - inteligentny zamek do zdalnego otwierania drzwi oraz zarządzania dostępem, system kontroli wejść i wyjąć za pomocą kart elektronicznych, przyłącza do rzutników oraz nagłośnienie w salach konferencyjnych, klimatyzację. Zadbane, dobrze wyposażone pomieszczenia socjalne i sanitarne. Duża ilość różnej wielkości pomieszczeń wyposażonych w sprzęt konferencyjny i mniejszych gabinetów, które mogą pomieścić nawet 50 pracowników. Wielki atut to zaplecze rekreacyjne w postaci ogromnego tarasu i ogrodu. Łącznie jest: 16 pomieszczeń do pracy, 2 węzłów sanitarnych, kuchnia z jadalnią, pomieszczenia gospodarcze, serwerownia, garaż, magazyn Budynek: Budynek o atrakcyjnym wyglądzie, zadbany, w bardzo dobrym stanie technicznym, modernizowany w 2020 roku. Przed budynkiem sporo bezpłatnych miejsca do parkowania. Obiekt z racji infrastruktury świetnie sprawdziłby się na siedzibę firmy, szkołę językową, firmę szkoleniową czy klinikę medyczną, firmę handlową z showroom'em i zapleczem magazynowym. Lokalizacja: Doskonała lokalizacja na górnym Mokotowie, pomiędzy 2 dużymi arteriami miasta - ul. Żwirki i Wigury oraz ul. Wołoską. W niedalekiej odległości od biura: lotnisko - 12 min samochodem stacja metra Wierzbno - 10 min pieszo, przystanki autobusowe i tramwajowe 50 m, CH Galeria Mokotów - 3 min samochodem Pola Mokotowskie - 3 min samochodem Zapraszam do kontaktu i obejrzenia! Informacje o budynku Rok budowy : 1970 Kondygnacje naziemne : 3 Kondygnacje podziemne : 1 Winda : Nie Certyfikat zielonego budynku : nie Powierzchnia biurowa : 600,00 mkw. Standard Klimatyzacja : Tak Otwierane okna : Tak Podwieszane sufity : Nie Podnoszone podłogi : Nie Światłowód : Tak Okablowanie telefoniczne : Tak Bezpieczeństwo Kontrola dostępu : Tak Monitoring : Tak Czujniki dymu : Tak Tryskacze : Nie Alarm : Tak Media Gaz : Tak Ogrzewanie : Inne, Ciepła woda : Wodociąg miejski, Woda : Miejska Miejsca parkingowe Parking naziemny : 1 Czynsz zawiera: Woda : Nie Ogrzewanie : Nie Prąd : Nie Gaz : Nie Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy . Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%). Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność
Warszawa - MokotowUrsynów - moduł biurowy 440 + 160 mkw. Opis przetłumaczony za pomocą Google Translator Do wynajęcia dwa górne piętra w budynku biurowym. II piętro...
Warszawa - UrsynowBiuro do wynajęcia, Śródmieście, ul. Królewska Opis przetłumaczony za pomocą Google Translator Powierzchnia biurowa dostępna od zaraz, położona na II piętrze. Minimalny okres najmu to 5 lat, czynsz: 25 EUR/m2. Zdjęcia przedstawiają przykładową aranżację. Budynek...
Warszawa - SrodmiescieWysoki standard, gotowe biuro, Metro Rondo ONZ Opis przetłumaczony za pomocą Google Translator Do wynajęcia gotowa do pracy, w pełni umeblowana powierzchnia biurowa, która została wykończona w wysokim standardzie. Podział powierzchni zgodny załączonym planem. Na parterze i pierwszym piętrze budynku są usługi m.in.: lokale gastronomiczne, kawiarnia, notariusz, salon fryzjerski, kosmetyczka (eye bar), pralnia. Budynek: Nowoczesny biurowiec położony w ścisłym Centrum Warszawy. Budynek dysponuje około 50 000 m2 powierzchni na wynajem. Do dyspozycji najemców jest około 350 miejsc podziemnych parkingowych. Znakomita lokalizacja budynku zapewni łatwy dostęp do komunikacji miejskiej (metro, tramwaj, autobus, kolej). Budynek oferuje najemcom liczne udogodnienia np. centra konferencyjne, fitness klub, restaurację, pralnię, usługi i inne. Lokalizacja: Biurowiec Q22 położony jest przy skrzyżowaniu Al. Jana Pawła II oraz ul. Grzybowskiej. Budynek ma bardzo dobry dostęp do komunikacji miejskiej: druga linia metra, liczne przystanki autobusowe i tramwajowe przy Rondzie ONZ, Dworzec Centralny. Warunki handlowe Koszty eksploatacyjne m2 : 30,60 PLN Współ. pow. wspól. (%) : 4,74 % Min. okres najmu (lat) : 5 Parking podziemny - miejsce : 240 EUR Dostępne w budynku : bankomat, centrum konferen., fitness, kantyna, kawiarnia, parking dla rowerów, pralnia, restauracja, Standard Klimatyzacja : Tak Wentylacja wymuszona : Tak Otwierane okna : Nie Podwieszane sufity : Tak Podnoszone podłogi : Tak Światłowód : Tak Okablowanie komputerowe : Tak Okablowanie elektryczne : Tak Okablowanie telefoniczne : Tak Bezpieczeństwo budynku Ochrona : Tak Monitoring : Tak Recepcja : Tak Budynek Rodzaj budynku : Biurowiec Bezpieczeństwo Kontrola dostępu : Tak Czujniki dymu : Tak Tryskacze : Tak Alarm : Nie Informacje o budynku Rok budowy : 2016 Powierzchnia całkowita : 53 000 mkw. Powierzchnia biurowa netto : 47 000 mkw. Powierzchnia typowego piętra : 1 800 m2 Kondygnacje naziemne : 42 Kondygnacje podziemne : 5 Winda : Tak Certyfikat zielonego budynku : breem znakomity - ubiega się Współ. miejsc parkingowych : 200 Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy . Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%). Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność
Warszawa - SrodmiescieBudynek biurowo-usługowy Opis przetłumaczony za pomocą Google Translator Przedmiotem wynajmu jest budynek biurowy...
Pruszkowski - RaszynAtrakcyjna powierzchnia biurowa klasy A Mokotów Opis przetłumaczony za pomocą Google Translator Cały kompleks charakteryzuje nowoczesna architektura, wysokiej jakości elementy wykończeniowe oraz ciekawa aranżacja przestrzeni wspólnych między budynkami. Dla wygody najemców na teranie kompleksu znajdują się: restauracja, kiosk i kawiarnia. Budynek...
Warszawa - MokotowBiuro do wynajęcia, Mokotów ul. Domaniewska Opis przetłumaczony za pomocą Google Translator 0% PROWIZJI - Nie trać swojego cennego czasu, nasi doradcy...
Warszawa - MokotowBiuro w centrum ul. Złota 59 Opis przetłumaczony za pomocą Google Translator Do wynajęcia powierzchnia 402 mkw. położona na 19 piętrze...
Warszawa - SrodmiescieDo wynajęcia budynek z magazynem Praga Południe Opis przetłumaczony za pomocą Google Translator Oferujemy do wynajęcia część nowoczesnego...
Warszawa - WawerNowoczesne biuro 245 m2 Al. Krakowska Opis przetłumaczony za pomocą Google Translator Do wynajęcia nowoczesne biuro o powierzchni 240 m2 . Doskonała...
Warszawa - WlochyBiuro w Centrum Warszawy. Opis przetłumaczony za pomocą Google Translator Biuro w Centrum Warszawy. Prestiżowy adres. Biuro w układzie gabinetowym,...
Warszawa - SrodmiescieBiuro na Woli z podziałem na gabinety Opis przetłumaczony za pomocą Google Translator Biuro na Woli z podziałem na 6 gabinetów i jedną otwartą przestrzeń....
Warszawa - WolaAtrakcyjna powierzchnia biurowo-usługowa Opis przetłumaczony za pomocą Google Translator Do wynajęcia nowoczesne biuro o powierzchni...
Warszawa - WlochyNieruchomosć magazynowo-biurowa moduł 4 Opis przetłumaczony za pomocą Google Translator Budynek oddany do użytkowania...
Bydgoszcz - BydgoszczParter biurowy - Marszałkowska Opis przetłumaczony za pomocą Google Translator Budynek: Budynek biurowy oferuje 7200...
Warszawa - SrodmiescieStara Miłosna - dom na cele biurowe Opis przetłumaczony za pomocą Google Translator Oferujemy do wynajęcia dom o dwóch kondygnacjach, podpiwniczony...
Warszawa - WesolaBiuro na Grochowie Opis przetłumaczony za pomocą Google Translator Dostępna Przestrzeń Biurowa na 1 Piętrze z osobnym wejściem –...
Warszawa - Praga poludnieAleja Krakwska - 10 gabinetów Opis przetłumaczony za pomocą Google Translator Samodzielny moduł 250 m2 - 10 pokoi biurowych. Świetne miejsce na przestronne...
Warszawa - WlochySamodzielny moduł w biurowcu Opis przetłumaczony za pomocą Google Translator Budynek: Nowoczesny, kameralny budynek biurowy położony na Mokotowie, jest nowoczesnym budynkiem biurowo – usługowym oferującym swoim najemcom najwyższy standard, na który składają się m.in. następujące elementy: - dwukondygnacyjny parking podziemny; - szybkie połączenie z Międzynarodowym Portem Lotniczym Okęcie; - doskonałe doświetlenie powierzchni światłem dziennym, dzięki optymalnym głębokościom traktu, przeszkolonej fasadzie oraz oknom od podłogi do sufitu; - możliwość regulacji temperatury w pomieszczeniach; - system centralnego sterowania budynkiem (BMS); - miejsca postojowe dla rowerów; - 2 szybkobieżne windy; - wysoki standard wykończenia zarówno powierzchni wspólnych budynku, jak i powierzchni biurowej oraz handlowej - zarządzanie Budynkiem (property management oraz facility management) oraz usługi dla najemców na najwyższym poziomie, uwzględniającym - politykę zrównoważonego zarządzania Budynkiem w sposób przyjazny dla jego użytkowników oraz środowiska; - system bezpieczeństwa Budynku - telewizja przemysłowa zlokalizowana wokół budynku, na parkingu podziemnym oraz w częściach wspólnych wewnątrz budynku; - system podwieszanych sufitów, w których rozprowadzone są systemy klimatyzacji i wentylacji (HVAC), oświetlenie oraz instalacje przeciwpożarowe, system podniesionych podłóg i możliwość swobodnej dystrybucji okablowania telefonicznego i strukturalnego Parking dostępny jest 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Koszty eksploatacyjne: Płatne w formie zaliczki 18PLN netto za każdy metr kwadratowy powierzchni brutto. Energia elektryczna: Opłata za zużycie mediów dokonywana będzie na podstawie wskazań odrębnych liczników założonych dla powierzchni Najemcy. Zabezpieczenie: Gwarancja bankowa albo kaucja gotówkowa w kwocie równej sumie czynszu oraz zaliczek na poczet kosztów eksploatacyjnych za okres trzech miesięcy powiększonych o należny podatek VAT. Lokalizacja: Lokalizacja na warszawskim Służewcu gwarantuje użytkownikom budynku dostęp do rozbudowanej infrastruktury, komunikacji miejskiej oraz głównych arterii, pozwalających na szybki dojazd samochodem do centrum miasta, a także do Lotniska Chopina. Building: Sky Office Center will have six floors above ground and two underground dedicated to parking. On the ground floor of the building will be located the service area and the main lobby area. On the other floors there will be modern class A office space. The facility will be constructed in reinforced concrete structure with aluminum and glass facade. The building is located at Rzymowskiego Strret. It's a perfect location because this place has a very good connection by public transport from the Centre and the International Airport Okecie (5 km). Warunki handlowe Koszty eksploatacyjne m2 : 33,00 PLN Współ. pow. wspól. (%) : 6,00 % Min. okres najmu (lat) : 3 Parking podziemny - miejsce : 95 EUR Dostępne w budynku : bankomat, kiosk, Standard Klimatyzacja : Tak Wentylacja wymuszona : Tak Otwierane okna : Tak Podwieszane sufity : Tak Podnoszone podłogi : Tak Światłowód : Tak Okablowanie komputerowe : Tak Okablowanie elektryczne : Tak Okablowanie telefoniczne : Tak Bezpieczeństwo budynku Ochrona : Tak Monitoring : Tak Recepcja : Nie Bezpieczeństwo Kontrola dostępu : Tak Czujniki dymu : Tak Tryskacze : Tak Alarm : Tak Informacje o budynku Rok budowy : 2010 Powierzchnia...
Warszawa - MokotowPowiadom mnie, gdy pojawią się nowe oferty dla "powierzchnia biurowa cały budynek".
Utwórz alertInformacje, które otrzymujemy z witryn reklamowych, mogą się różnić. Dlatego też, odwiedzając witrynę z listami, możesz nie zawsze znaleźć tę samą ofertę, którą widzisz na waa2.