Musisz wprowadzić co najmniej 3 znaki

Chcesz sprzedać swój strona główna na Waa2? Publikacja jest darmowa!

Sprzedaj teraz!

reprezentacyjny lokal biurowy w centrum na wynajem

220 znaleziono

Magazyn 1 piętro , winda towarowa

Inne nieruchomości

Osoba prowadząca Rafał Przy tej ofercie Najemca nie płaci prowizji . Do wynajęcia powierzchnia magazynowa ok 219 m 2 w nowoczesnym biurowcu klasy A na Mokotowie...

Warszawa
7.665 zł

219 m²

Widok szczegółowy

Lokal użytkowy, ul. Królewska

Lokal użytkowy

Na wynajem reprezentacyjny lokal biurowy na 1 piętrze w kamienicy blisko centrum Starego Miasta...

Krakow
5.500 zł 5.900 zł

102 m²

Widok szczegółowy

Mieszkanie czteropokojowe na wynajem

Blok

WE SPEAK ENGLISH – PLEASE DO NOT HESITATE TO CONTACT US Hamilton May prezentuje wyjątkowy apartament 118m2 zaledwie 400m2 od Rynku Głównego, może pełnić...

Kraków - Loretańska
10.000 zł

118 m²

4 Pokoje

Widok szczegółowy

Lokal użytkowy Poznań, Półwiejska

Biura i lokale

Real Estate Royal Solutions Poznań Poznań, Centrum, okol. ul. Półwiejskiej Wynajmę bardzo reprezentacyjny lokal...

Poznan
7.085 zł

154 m²

Widok szczegółowy

Magazyn 1 piętro , winda towarowa

Biura i lokale

Osoba prowadząca Rafał Przy tej ofercie Najemca nie płaci prowizji . Do wynajęcia powierzchnia magazynowo - biurowa ok 219 m 2 w nowoczesnym biurowcu klasy...

Warszawa
7.665 zł 12.045 zł

219 m²

Widok szczegółowy

Biuro, ul. Gdańska

Lokal użytkowy

Więcej ofert na Oferujemy do wynajęcia lokal biurowy o powierzchni ok 31m2 usytuowany na 1 piętrze w nowoczesnym biurowcu...

Wejherowski - Reda
2.032 zł

31 m²

Widok szczegółowy

Nowoczesny apartamentowiec,biuro,usługi , dostęp24

Biura i lokale

Przy tej ofercie Poszukujący nie płaci prowizji . Osoba prowadząca Rafał . Do wynajęcia lokal biurowy na parterze o pow....

Warszawa
4.845 zł

64 m²

Widok szczegółowy

Obiekt biurowy , ochrona , parking , Żoliborz

Biura i lokale

Osoba prowadząca Rafał Przy tej ofercie Najemca nie płaci prowizji . Do wynajęcia parter obiektu komercyjnego o pow. od ok 500 m 2 na Żoliborzu , w rejonie...

Warszawa
28.000 zł

500 m²

Widok szczegółowy

Obiekt biurowy , ochrona , parking , Żoliborz

Biura i lokale

Osoba prowadząca Rafał Przy tej ofercie Najemca nie płaci prowizji . Do wynajęcia biuro o pow. od ok 350 m 2 na Żoliborzu , w rejonie ulicy Powązkowskiej...

Warszawa
18.200 zł

350 m²

Widok szczegółowy

Kraków, Prądnik Biały, Łukasza Górnickiego

Komercyjne

Lokal biurowy Prądnik Biały 62 mkw Opis przetłumaczony za pomocą Google Translator Do wynajęcia lokal usługowo- biurowy...

Krakow - Krakow
4.500 zł

62 m²

Widok szczegółowy

Warszawa, Wawer, Miedzeszyn

Komercyjne

Przy tej ofercie Najemca nie płaci prowizji Osoba prowadząca Rafał Do wynajęcia pokój biurowy ok 35 m 2 na terenie nowoczesnego biurowca w...

Warszawa - Wawer
1.858 zł

35 m²

Widok szczegółowy

Lokal użytkowy Warszawa gm. Śródmieście Śródmieście, Żurawia

Biura i lokale

Zapraszam do zapoznania się z ofertą 3-pokojowego biura w centrum Warszawy. O NIERUCHOMOŚCI Przedmiotem oferty jest lokal biurowy...

Warszawa
8.053 zł

70 m²

Widok szczegółowy

Poznań, Junikowo

Komercyjne

Funkcjonalny obiekt na siedzibę firmy Opis przetłumaczony za pomocą Google Translator Do wynajęcia bardzo funkcjonalny i o dobrym standardzie klimatyzowany...

Poznan - Poznan
8.720 zł

218 m²

Widok szczegółowy

Lokal użytkowy na wynajem

Biuro

Zapraszam do zapoznania się z ofertą biura w centrum Warszawy. O NIERUCHOMOŚCI Przedmiotem oferty jest lokal biurowy...

Warszawa - Żurawia
5.668 zł

49 m²

Widok szczegółowy

Lokal użytkowy na wynajem

Biuro

Podstawowe informacje: 138 m2 powierzchnia położona na 3 piętrze, Zalety nieruchomości: Budynek biurowy klasy A, o wysokim standardzie wykończenia...

Warszawa - Aleje jerozolimskie
8.802 zł

144 m²

Widok szczegółowy

Lokal użytkowy na wynajem

Uslugi

Na parterze dostępnych jest 9 lokali usługowych o powierzchni od 83 do 551 m2. Na piętrach 1-3 dostępna jest powierzchnia biurowa zaprojektowana w sposób umożliwiający...

Warszawa - Mokotow
10.590 zł

131 m²

Widok szczegółowy

Lokal użytkowy na wynajem

Handel

Na parterze dostępnych jest 9 lokali usługowych o powierzchni od 83 do 551 m2. Na piętrach 1-3 dostępna jest powierzchnia biurowa zaprojektowana w sposób umożliwiający...

Warszawa
6.690 zł

85 m²

Widok szczegółowy

Lokal użytkowy na wynajem

Biuro

Szukasz ekskluzywnego biura dla siebie i swojej firmy w butikowej przestrzeni w sercu miasta? Oferta All-Inclusive: Płać tylko za liczbę stanowisk pracy w Centrum Warszawy Oferujemy premium przestrzeń biurową dla solidnych firm, gdzie poczujesz harmonię i komfort oraz zyskasz możliwość nawiązywania owocnych współprac. Nasze biura charakteryzują się wysokim standardem, panoramicznymi oknami z widokiem na centrum miasta oraz nowoczesnym designem, który zawsze jest na czasie. OPIS OFERTY - Rotacyjne użytkowanie - Indywidualna przestrzeń pracy - Dostęp do przestrzeni wspólnych - Sale spotkań - Bezpieczne połączenie z internetem - Profesjonalne usługi druku i skanowania - Obsługa recepcji - Obsługa poczty i paczek - Dostęp do wody, kawy i herbaty - Wydarzenia biznesowe i networking LOKALIZACJA Warsaw Spire to unikalny kompleks biurowy, doskonale zlokalizowany w samym sercu najszybciej rozwijającej się biznesowej dzielnicy Warszawy. Otoczony nowoczesnymi biurowcami i luksusowymi apartamentowcami, jest idealnie skomunikowany dzięki bezpośredniemu sąsiedztwu z drugą linią metra oraz dostępności komunikacji tramwajowej i autobusowej. Pod budynkiem znajduje się publiczny parking. Plac Europejski, w pobliżu Warsaw Spire, jest starannie zaprojektowany, pełen zieleni, fontann i miejsc do odpoczynku, co sprawia, że kompleks tętni życiem nawet po godzinach pracy. Wybierz swoją spersonalizowaną przestrzeń, która idealnie dopasuje się do Twoich potrzeb i pozwól się otoczyć inspirującym otoczeniem. Jako członek The Shire otrzymasz własne biurko w wspólnej przestrzeni biurowej oraz dostęp do wszystkich udogodnień, które pomogą Ci skoncentrować się na rozwoju swojego biznesu. Dołączysz również do ekscytującej społeczności kreatywnych osób. Pracuj w sposób, który lubisz, i osiągaj więcej!** ELASTYCZNE WARUNKI NAJMU - Umowy na czas określony: 6 lub 12 miesięcy - Prywatne biuro z stanowiskami pracy, w pełni wyposażone i umeblowane - Dostępność 24/7 DOSTĘPNE BIURA - 2-3-osobowe - około 4200 PLN netto (około 2100 PLN netto za jedno stanowisko pracy) - 4-osobowe - około 8400 PLN netto (około 2100 PLN netto za jedno stanowisko pracy) - 7-osobowe - około 14700 PLN netto (około 2100 PLN netto za jedno stanowisko pracy) - 10-osobowe - około 21000 PLN netto (około 2100 PLN netto za jedno stanowisko pracy) GŁÓWNE ATUTY - Wysoki standard wykończenia - Media wliczone w cenę - Gotowe do natychmiastowego użytkowania po podpisaniu umowy - Prestiżowy adres (możliwość rejestracji firmy) - Profesjonalna obsługa recepcyjna (telefonów, poczty, przesyłek) - Kompletnie umeblowane biuro - Superszybki internet (200 Mbit/s WiFi i LAN) bez limitu - Codzienne sprzątanie - Dostęp do kawy, herbaty i napojów (aneks kuchenny) - Sale konferencyjne - Urządzenia biurowe (kopiarki, drukarki) - Całodobowy dostęp KOSZTY NAJMU - Koszty eksploatacyjne (prąd, woda, klimatyzacja, ogrzewanie, internet) są wliczone w cenę IDEALNE DLA - Firm działających w modelu hybrydowym (dom/biuro) - możliwość rotacyjnego korzystania - Projektów krótkoterminowych - Firm rozwijających się i zwiększających zatrudnienie STANDARD - Reprezentacyjny charakter - prestiżowy adres - Przeszklona fasada zapewniająca dostęp naturalnego światła - Klimatyzacja - Podwieszane sufity - Wykładzina - Czujniki dymu - Podział powierzchni ściankami - Ochrona - Światłowód - Kontrola dostępu PRYWATNY POKÓJ Oferujemy w pełni zamknięte biura z elastycznymi opcjami najmu, spersonalizowanym brandingiem i najwyższej jakości sprzętem biurowym oraz dostępem do wszystkich udogodnień. ELASTYCZNE SZŁONKOSTWO Wybierz dedykowane członkostwo i korzystaj z naszych profesjonalnych przestrzeni biurowych, gdziekolwiek chcesz. WIRTULNE BIURO Zyskaj profesjonalny adres firmy, obsługę i przekazywanie poczty oraz dostęp do sal konferencyjnych i innych udogodnień zgodnie z zapotrzebowaniem. SPOTKANIA Od małych grupowych dyskusji po duże konferencje - znajdziesz u nas idealną przestrzeń dostosowaną do Twoich potrzeb. UDOGODNIENIA - Przyjazne dla zwierząt - Uchylne okna - Klimatyzacja - Parking podziemny dla rowerów - Podnoszona podłoga - Szybki internet WiFi / WLAN - Szatnia oraz prysznice - Budki telefoniczne - Drukarki - Parking podziemny - Sale konferencyjne - Nielimitowany dostęp do gorących i zimnych napojów - Dedykowana aplikacja  - Restauracje w budynku - Całodobowy dostęp - Wydarzenia dla społeczności - Całodobowa ochrona - Wyjątkowe przestrzenie wspólne Jak dojechać: - Autobusy: Rondo Daszyńskiego, Muzeum Powstania Warszawskiego (2-5 min / 150-350 m - linie 178, 105, 255) - Metro: M2 Rondo Daszyńskiego (5 min / 350 m) - Tramwaje: Rondo Daszyńskiego, Muzeum Powstania Warszawskiego (2-5 min / 150-400 m - linie 1, 10, 22, 24, 35) - Parking: Parking podziemny w budynku UWAGA Zdjęcia ilustrują standard pomieszczeń i mogą nie odzwierciedlać dokładnie oferow

Warszawa - Plac europejski
1.916 zł

69 m²

Widok szczegółowy

Lokal użytkowy na wynajem

Uslugi

Na parterze dostępnych jest 9 lokali usługowych o powierzchni od 83 do 551 m2. Na piętrach 1-3 dostępna jest powierzchnia biurowa zaprojektowana w sposób umożliwiający...

Warszawa - Mokotow
4.125 zł

66 m²

Widok szczegółowy

Lokal użytkowy na wynajem

Biuro

Atrakcyjny lokal biurowy nr 311 o powierzchni 30.04 m2 znajdujący się na III piętrze w budynku Bema Square w ścisłym centrum Olsztyna tuż przy głównym węźle komunikacyjnym na Pl. Bema 2. Kamienica ta jest jednym z najważniejszych i najbardziej unikatowych pod względem architektonicznym budynków w mieście. W roku 2016 został zakończony generalny remont budowlany i konserwatorski i Willa została oddana do użytkowania w kwietniu 2019 r. Willa Bema wraz z lokalami jest wykończona w wysokim standardzie oraz bogato wyposażona. Budynek przystosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, wyposażony w miejsca parkingowe dla najemców, windę, pomieszczenia kuchenne, salkę biznesową oraz szkoleniowo-konferencyjną. Kondygnacja z trzema węzłami sanitarnymi oraz pomieszczeniami pomocniczymi. Na parterze znajduje się reprezentacyjny holl z recepcją. Doskonałe połączenie historycznych wnętrz z nowoczesną przestrzenią biurową Atuty: Lokalizacja w centrum Olsztyna Najwyższy standard wykończenia Komfortowe i przestronne biura Recepcja Salka biznesowa oraz szkoleniowa Ochrona budynku Okablowanie komputerowe Okablowanie telefoniczne Okablowanie internetowe Instalacja przeciwpożarowa Winda Miejsca parkingowe Biura od 15m2 Koszt netto 2177 w tym czynsz + pomieszczenia wspólne + eksploatacja. Koszt brutto lokalu: 2678 PLN. Zapraszam na prezentację. Dostępne również inne powierzchnie, w innej lokalizacji lokale typu OPEN-SPACE w stylu loftowym. W przypadku tej oferty wynagrodzenie naszego biura pokrywa właściciel nieruchomości. Opis oferty zawarty na stronie internetowej sporządzany jest na podstawie oględzin nieruchomości oraz informacji uzyskanych od właściciela, może podlegać aktualizacji i nie stanowi oferty określonej w art. 66 i następnych K.C. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com) Numer oferty: 23/11496/OLW

Olsztyn
2.177 zł

30 m²

Widok szczegółowy
X

Powiadom mnie, gdy pojawią się nowe oferty dla "reprezentacyjny lokal biurowy w centrum".

Utwórz alert
!

Informacje, które otrzymujemy z witryn reklamowych, mogą się różnić. Dlatego też, odwiedzając witrynę z listami, możesz nie zawsze znaleźć tę samą ofertę, którą widzisz na waa2.

Waa2 Domy

Nie pamiętasz hasła?


Powiadom mnie, gdy pojawią się nowe oferty dla "reprezentacyjny lokal biurowy w centrum".