Chcesz sprzedać swój strona główna na Waa2? Publikacja jest darmowa!
Sprzedaj teraz!220 znaleziono
Osoba prowadząca Rafał Przy tej ofercie Najemca nie płaci prowizji . Do wynajęcia powierzchnia magazynowa ok 219 m 2 w nowoczesnym biurowcu klasy A na Mokotowie...
WarszawaNa wynajem reprezentacyjny lokal biurowy na 1 piętrze w kamienicy blisko centrum Starego Miasta...
KrakowWE SPEAK ENGLISH – PLEASE DO NOT HESITATE TO CONTACT US Hamilton May prezentuje wyjątkowy apartament 118m2 zaledwie 400m2 od Rynku Głównego, może pełnić...
Kraków - LoretańskaReal Estate Royal Solutions Poznań Poznań, Centrum, okol. ul. Półwiejskiej Wynajmę bardzo reprezentacyjny lokal...
PoznanOsoba prowadząca Rafał Przy tej ofercie Najemca nie płaci prowizji . Do wynajęcia powierzchnia magazynowo - biurowa ok 219 m 2 w nowoczesnym biurowcu klasy...
WarszawaWięcej ofert na Oferujemy do wynajęcia lokal biurowy o powierzchni ok 31m2 usytuowany na 1 piętrze w nowoczesnym biurowcu...
Wejherowski - RedaPrzy tej ofercie Poszukujący nie płaci prowizji . Osoba prowadząca Rafał . Do wynajęcia lokal biurowy na parterze o pow....
WarszawaOsoba prowadząca Rafał Przy tej ofercie Najemca nie płaci prowizji . Do wynajęcia parter obiektu komercyjnego o pow. od ok 500 m 2 na Żoliborzu , w rejonie...
WarszawaOsoba prowadząca Rafał Przy tej ofercie Najemca nie płaci prowizji . Do wynajęcia biuro o pow. od ok 350 m 2 na Żoliborzu , w rejonie ulicy Powązkowskiej...
WarszawaLokal biurowy Prądnik Biały 62 mkw Opis przetłumaczony za pomocą Google Translator Do wynajęcia lokal usługowo- biurowy...
Krakow - KrakowPrzy tej ofercie Najemca nie płaci prowizji Osoba prowadząca Rafał Do wynajęcia pokój biurowy ok 35 m 2 na terenie nowoczesnego biurowca w...
Warszawa - WawerZapraszam do zapoznania się z ofertą 3-pokojowego biura w centrum Warszawy. O NIERUCHOMOŚCI Przedmiotem oferty jest lokal biurowy...
WarszawaFunkcjonalny obiekt na siedzibę firmy Opis przetłumaczony za pomocą Google Translator Do wynajęcia bardzo funkcjonalny i o dobrym standardzie klimatyzowany...
Poznan - PoznanZapraszam do zapoznania się z ofertą biura w centrum Warszawy. O NIERUCHOMOŚCI Przedmiotem oferty jest lokal biurowy...
Warszawa - ŻurawiaPodstawowe informacje: 138 m2 powierzchnia położona na 3 piętrze, Zalety nieruchomości: Budynek biurowy klasy A, o wysokim standardzie wykończenia...
Warszawa - Aleje jerozolimskieNa parterze dostępnych jest 9 lokali usługowych o powierzchni od 83 do 551 m2. Na piętrach 1-3 dostępna jest powierzchnia biurowa zaprojektowana w sposób umożliwiający...
Warszawa - MokotowNa parterze dostępnych jest 9 lokali usługowych o powierzchni od 83 do 551 m2. Na piętrach 1-3 dostępna jest powierzchnia biurowa zaprojektowana w sposób umożliwiający...
WarszawaSzukasz ekskluzywnego biura dla siebie i swojej firmy w butikowej przestrzeni w sercu miasta? Oferta All-Inclusive: Płać tylko za liczbę stanowisk pracy w Centrum Warszawy Oferujemy premium przestrzeń biurową dla solidnych firm, gdzie poczujesz harmonię i komfort oraz zyskasz możliwość nawiązywania owocnych współprac. Nasze biura charakteryzują się wysokim standardem, panoramicznymi oknami z widokiem na centrum miasta oraz nowoczesnym designem, który zawsze jest na czasie. OPIS OFERTY - Rotacyjne użytkowanie - Indywidualna przestrzeń pracy - Dostęp do przestrzeni wspólnych - Sale spotkań - Bezpieczne połączenie z internetem - Profesjonalne usługi druku i skanowania - Obsługa recepcji - Obsługa poczty i paczek - Dostęp do wody, kawy i herbaty - Wydarzenia biznesowe i networking LOKALIZACJA Warsaw Spire to unikalny kompleks biurowy, doskonale zlokalizowany w samym sercu najszybciej rozwijającej się biznesowej dzielnicy Warszawy. Otoczony nowoczesnymi biurowcami i luksusowymi apartamentowcami, jest idealnie skomunikowany dzięki bezpośredniemu sąsiedztwu z drugą linią metra oraz dostępności komunikacji tramwajowej i autobusowej. Pod budynkiem znajduje się publiczny parking. Plac Europejski, w pobliżu Warsaw Spire, jest starannie zaprojektowany, pełen zieleni, fontann i miejsc do odpoczynku, co sprawia, że kompleks tętni życiem nawet po godzinach pracy. Wybierz swoją spersonalizowaną przestrzeń, która idealnie dopasuje się do Twoich potrzeb i pozwól się otoczyć inspirującym otoczeniem. Jako członek The Shire otrzymasz własne biurko w wspólnej przestrzeni biurowej oraz dostęp do wszystkich udogodnień, które pomogą Ci skoncentrować się na rozwoju swojego biznesu. Dołączysz również do ekscytującej społeczności kreatywnych osób. Pracuj w sposób, który lubisz, i osiągaj więcej!** ELASTYCZNE WARUNKI NAJMU - Umowy na czas określony: 6 lub 12 miesięcy - Prywatne biuro z stanowiskami pracy, w pełni wyposażone i umeblowane - Dostępność 24/7 DOSTĘPNE BIURA - 2-3-osobowe - około 4200 PLN netto (około 2100 PLN netto za jedno stanowisko pracy) - 4-osobowe - około 8400 PLN netto (około 2100 PLN netto za jedno stanowisko pracy) - 7-osobowe - około 14700 PLN netto (około 2100 PLN netto za jedno stanowisko pracy) - 10-osobowe - około 21000 PLN netto (około 2100 PLN netto za jedno stanowisko pracy) GŁÓWNE ATUTY - Wysoki standard wykończenia - Media wliczone w cenę - Gotowe do natychmiastowego użytkowania po podpisaniu umowy - Prestiżowy adres (możliwość rejestracji firmy) - Profesjonalna obsługa recepcyjna (telefonów, poczty, przesyłek) - Kompletnie umeblowane biuro - Superszybki internet (200 Mbit/s WiFi i LAN) bez limitu - Codzienne sprzątanie - Dostęp do kawy, herbaty i napojów (aneks kuchenny) - Sale konferencyjne - Urządzenia biurowe (kopiarki, drukarki) - Całodobowy dostęp KOSZTY NAJMU - Koszty eksploatacyjne (prąd, woda, klimatyzacja, ogrzewanie, internet) są wliczone w cenę IDEALNE DLA - Firm działających w modelu hybrydowym (dom/biuro) - możliwość rotacyjnego korzystania - Projektów krótkoterminowych - Firm rozwijających się i zwiększających zatrudnienie STANDARD - Reprezentacyjny charakter - prestiżowy adres - Przeszklona fasada zapewniająca dostęp naturalnego światła - Klimatyzacja - Podwieszane sufity - Wykładzina - Czujniki dymu - Podział powierzchni ściankami - Ochrona - Światłowód - Kontrola dostępu PRYWATNY POKÓJ Oferujemy w pełni zamknięte biura z elastycznymi opcjami najmu, spersonalizowanym brandingiem i najwyższej jakości sprzętem biurowym oraz dostępem do wszystkich udogodnień. ELASTYCZNE SZŁONKOSTWO Wybierz dedykowane członkostwo i korzystaj z naszych profesjonalnych przestrzeni biurowych, gdziekolwiek chcesz. WIRTULNE BIURO Zyskaj profesjonalny adres firmy, obsługę i przekazywanie poczty oraz dostęp do sal konferencyjnych i innych udogodnień zgodnie z zapotrzebowaniem. SPOTKANIA Od małych grupowych dyskusji po duże konferencje - znajdziesz u nas idealną przestrzeń dostosowaną do Twoich potrzeb. UDOGODNIENIA - Przyjazne dla zwierząt - Uchylne okna - Klimatyzacja - Parking podziemny dla rowerów - Podnoszona podłoga - Szybki internet WiFi / WLAN - Szatnia oraz prysznice - Budki telefoniczne - Drukarki - Parking podziemny - Sale konferencyjne - Nielimitowany dostęp do gorących i zimnych napojów - Dedykowana aplikacja - Restauracje w budynku - Całodobowy dostęp - Wydarzenia dla społeczności - Całodobowa ochrona - Wyjątkowe przestrzenie wspólne Jak dojechać: - Autobusy: Rondo Daszyńskiego, Muzeum Powstania Warszawskiego (2-5 min / 150-350 m - linie 178, 105, 255) - Metro: M2 Rondo Daszyńskiego (5 min / 350 m) - Tramwaje: Rondo Daszyńskiego, Muzeum Powstania Warszawskiego (2-5 min / 150-400 m - linie 1, 10, 22, 24, 35) - Parking: Parking podziemny w budynku UWAGA Zdjęcia ilustrują standard pomieszczeń i mogą nie odzwierciedlać dokładnie oferow
Warszawa - Plac europejskiNa parterze dostępnych jest 9 lokali usługowych o powierzchni od 83 do 551 m2. Na piętrach 1-3 dostępna jest powierzchnia biurowa zaprojektowana w sposób umożliwiający...
Warszawa - MokotowAtrakcyjny lokal biurowy nr 311 o powierzchni 30.04 m2 znajdujący się na III piętrze w budynku Bema Square w ścisłym centrum Olsztyna tuż przy głównym węźle komunikacyjnym na Pl. Bema 2. Kamienica ta jest jednym z najważniejszych i najbardziej unikatowych pod względem architektonicznym budynków w mieście. W roku 2016 został zakończony generalny remont budowlany i konserwatorski i Willa została oddana do użytkowania w kwietniu 2019 r. Willa Bema wraz z lokalami jest wykończona w wysokim standardzie oraz bogato wyposażona. Budynek przystosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, wyposażony w miejsca parkingowe dla najemców, windę, pomieszczenia kuchenne, salkę biznesową oraz szkoleniowo-konferencyjną. Kondygnacja z trzema węzłami sanitarnymi oraz pomieszczeniami pomocniczymi. Na parterze znajduje się reprezentacyjny holl z recepcją. Doskonałe połączenie historycznych wnętrz z nowoczesną przestrzenią biurową Atuty: Lokalizacja w centrum Olsztyna Najwyższy standard wykończenia Komfortowe i przestronne biura Recepcja Salka biznesowa oraz szkoleniowa Ochrona budynku Okablowanie komputerowe Okablowanie telefoniczne Okablowanie internetowe Instalacja przeciwpożarowa Winda Miejsca parkingowe Biura od 15m2 Koszt netto 2177 w tym czynsz + pomieszczenia wspólne + eksploatacja. Koszt brutto lokalu: 2678 PLN. Zapraszam na prezentację. Dostępne również inne powierzchnie, w innej lokalizacji lokale typu OPEN-SPACE w stylu loftowym. W przypadku tej oferty wynagrodzenie naszego biura pokrywa właściciel nieruchomości. Opis oferty zawarty na stronie internetowej sporządzany jest na podstawie oględzin nieruchomości oraz informacji uzyskanych od właściciela, może podlegać aktualizacji i nie stanowi oferty określonej w art. 66 i następnych K.C. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com) Numer oferty: 23/11496/OLW
OlsztynPowiadom mnie, gdy pojawią się nowe oferty dla "reprezentacyjny lokal biurowy w centrum".
Utwórz alertInformacje, które otrzymujemy z witryn reklamowych, mogą się różnić. Dlatego też, odwiedzając witrynę z listami, możesz nie zawsze znaleźć tę samą ofertę, którą widzisz na waa2.