Musisz wprowadzić co najmniej 3 znaki
Powiadom mnie, gdy pojawią się nowe oferty dla .
Utwórz alert

villa park gdańsk na wynajem

6 znaleziono

Gdańsk, Wrzeszcz, Villa Jaśkowa Dolina, Jaśkowa Dolina 87

Mieszkanie

Please scroll down for description in English PL - VILLA JAŚKOWA DOLINA to adres premium magicznego miejsca, w otulinie lasu - Parku Jaśkowa Dolina....

Gdansk - Gdansk
5.500 zł

2 Pokoje

Widok szczegółowy

NOWE - salon z aneksem*dwie sypialnie*duży balkon*parking*komórka lok.

Rodzaj zabudowy apartamentowiec

Wynajmę NOWE mieszkanie (55 m²) salon z aneksem kuchennym (21,3 m² ) ; sypialnia 1 (14,5 m² ) ; sypialnia 2 (8,1 m² ] ; korytarz (7,9 m² ) ; łazienka...

Gdansk - Gdansk
2.700 zl

56 m²

3 Pokoje

Widok szczegółowy

Villa Gardena

Mieszkanie

Zapraszamy do apartamentów w Gdyni Orłowie. Jest to dzielnica Gdyni charakteryzująca się wilową zabudową. Główną atrakcją Orłowa jest malowniczy park Królowej Marysieńki, molo oraz piaszczysta plaża. Z parku rozpościera się piękny widok na Zatokę Gdańską, Półwysep Helski oraz klif będący częścią Kępy Redłowskiej. Od zamierzchłych czasów u ujścia rzeki Kaczej funkcjonuje przystań rybacka z charakterystycznymi zielono - żółtymi kutrami. Amatorzy potraw rybnych będą zachwyceni możliwością zakupu ryb prosto z sieci. W rejonie przystani rybackiej, gdzie ulica Orłowska spotyka się z morzem powstały kameralne kawiarnie i restauracje. Nad brzegiem morza stoi domek, w którym mieszkał Stefan Żeromski. Poeta bardzo upodobał sobie Orłowo, mówił: "Wiele podróżowałem po świecie, ale tak pięknego zakątka, takiego połączenia morza, lasów i wzgórz nie widziałem nigdy. Tu (w Orłowie) czuję się spokojny i szczęśliwy" Przygotowaliśmy dla Naszych Gości trzy apartamenty o wysokim standardzie: Cyprysowy, Orzechowy i Wiśniowy. Znajdują się one w wili z pięknym ogrodem, odzielonym od zgiełku miasta blisko setką cyprysów. Apartament Orzechowy składa się z pokoju z aneksem kuchenym, sypialni, obszernego korytarza oraz łazienki z prysznicem i deszczownicą. Z obu pokoi rozpościera się piękny widok na zielony ogród. W celu zapewnienia Państwu jak najlepszych warunków wypoczynku, poza standardowym wyposażeniem odajemy do dyspozycji zmywarkę oraz telewizor LCD. Apartament Cyprysowy składa się z obszernego pokoju z aneksem kuchenym oraz łazienki z prysznicem i deszczownicą. Również i w tym apartamencie do Państwa dyspozycji jest zmywarka oraz telewizor LCD. Ceny: Apartament Cyprysowy (1 - pokojowy): Cena od 01.05.2011 do 30.09.2011 200zł/doba Cena od 01.10.2010 do 30.04.2011 170zł/doba Apartament Orzechowy (2-pokojowy): Cena od 01.05.2011 do 30.09.2011 250zł/doba Cena od 01.10.2010 do 30.04.2011 220zł/doba Apartament Wiśniowy (2-pokojowy): Cena od 01.05.2011 do 30.09.2011 250zł/doba Cena od 01.10.2010 do 30.04.2011 220zł/doba Podany cenik nie obowiązuje w terminach: 29.06.2011 - 04.07.2011 Cena za dostawkę 50 złotych. Każdy apartament ma niezależne wejście od ogrodu. W centrum ogrodu znajduje się rozłożysty stary orzech, w jego cieniu bujana ławka oraz kaskada wodna. Do Państwa dyspozycji jest również gril murowany - jednym słowem wszystko, co potrzebne do miłego spędzenia czasu z dziećmi lub wieczoru z przyjaciółmi. Lokalizacja apartamentów sprzyja zarówno amatorom wędrówek na łonie natury, jak i wielbicielom miejskiego stylu życia. Odległość naszej wili od parku i plaży to około 500 metrów, czyli 10 minut spacerem. W odalonym o 200 metrów centrum handlowym Klif mogą Państwo zrobić zakupy oraz zjeść posiłek w jednej z restauracji lub kawiarni. Tuż obok centrum handlowego jest przystanek Szybkiej Kolei Miejskiej oraz przystanek autobusowy umożliwiające szybkie i sprawne poruszanie się na terenie Trójmiasta. Szczególnie polecamy jednak piesze wycieczki, jak np. spacer brzegiem morza do Sopotu, oraz trasy rowerowe. DOJAZD Dojazd od Szczecina. Należy przejechać przez Gdynie Aleją Zwycięstwa (468), kierując się na Sopot i Gdańsk. Następnie około 800 m za skrzyżowaniem z ulica Wielkopolską należy skręcić na skrzyżowaniu z sygnalizacją świetlną w ulice Przebendowskich (skrzyżowanie przy Centrum Handlowym KLIF). Po przejechaniu około 100 m należy skręcić pierwszą w lewo w ulice Światowida. Po skręcie wyłoni się przed Wami na wprost budynek bliźniaczy, apartamenty które dla Was przygotowaliśmy mieszczą się w lewej części bliźniaka. Dojazd od Warszawy. Kierowcy zmierzający do nas od strony Warszawy powini przejechać Gdańsk i Sopot cały czas prosto Aleją Zwycięstwa/ ul. Niepodległości (468), następnie po minięciu granicy miasta Gdynia za około 1000 m należy skręcić w lewo w ulice Przebendowskich na skrzyżowaniu z sygnalizacją świetlną (po minięciu po lewej stronie Centrum handlowego KLIF). Po przejechaniu około 100 m należy skręcić pierwszą w lewo w ulice Światowida. I już jesteście u celu przed wami na wprost wyłoni się budynek bliźniaczy apartamenty które dla Was przygotowaliśmy mieszczą się w lewej części bliźniaka. Dojazd od Obwodnicy Trójmiasta Do Orłowa również w łatwy sposób można dojechać od Obwodnicy Trójmiasta (S6). Należy zjachac z Obwodnicy na węźle Wielki Kack w kierunku ulicy Chwaszczyńskiej (474) następnie jadąc prosto w kierunku morza znajdziecie się na ulicy Wielkopolskiej (474). Po przejechaniu 4 km na skrzyżowaniu ulic Wielkopolskiej i Al. Zwycięstwa należy kierowac się w prawo na Sopot i Gdańsk. Następnie około 800 m za skrzyżowaniem z ulica Wielkopolską należy skręcić na skrzyżowaniu z sygnalizacją świetlną w ulice Przebendowskich (skrzyżowanie przy Centrum Han

Gdynia

Pokoje Goscinne Villa Nowa Łęgowo

Nieruchomości

VILLA NOWA POKOJE GOŚCINNE DO WYNAJĘCIA Pokoje Gościnne Villa Nowa Łęgowo Obiekty usytuowane są przy drodze krajowej A-1,...

Villa Nowa 2 Pokoje Gościnne Łęgowo

Nieruchomości

Pokoje Gościnne Villa Nowa2 - Łęgowo Obiekty usytuowane są przy drodze krajowej A-1, zaledwie 14km od centrum Gdańska. To doskonałe miejsce...

Villa Nowa

Dom

Pokoje Gościnne Villa Nowa Łęgowo Obiekty usytuowane są przy drodze krajowej A - 1, zaledwie 14km od centrum Gdańska. To doskonałe miejsce...

X

Powiadom mnie, gdy pojawią się nowe oferty dla "villa park gdańsk".

Utwórz alert
!

Informacje, które otrzymujemy z witryn reklamowych, mogą się różnić. Dlatego też, odwiedzając witrynę z listami, możesz nie zawsze znaleźć tę samą ofertę, którą widzisz na waa2.

Waa2 Domy

Nie pamiętasz hasła?

Powiadom mnie, gdy pojawią się nowe oferty dla "villa park gdańsk".